با قابلیت تازه اینستاگرام به خیریه ها یاری کنید

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، شبکه اجتماعی اینستاگرام ویژگی جدیدی را معرفی کرد تا کاربران با استفاده از آن راحت تر بتوانند به خیریه های معرفی شده یاری اقتصادی نمایند.

با قابلیت تازه اینستاگرام به خیریه ها یاری کنید

به گزارش خبرنگار ، به نقل از انگجت؛ شبکه اجتماعی اینستاگرام که از زمان پیدایش تا به امروز جای بسیار خوبی بین مردم باز نموده، تا به امروز قابلیت های بسیاری را به این برنامه مبتنی بر متن و تصویر اضافه نموده که کاربران هم از این قابلیت ها استقبال می نمایند و روز به روز به تعداد این افراد اضافه می شوند.

این شبکه اجتماعی به تازگی قابلیت جدیدی را برای آسان تر کردن کار کاربران ارائه نموده است. از زمان انتشار برچسب های اهدای یاری اقتصادی در اینستاگرام در سال 2019، بسیاری از افراد از ابزار های جمع آوری یاری اقتصادی این پلتفرم استفاده نموده اند تا از اهداف خود برای یاری به نیازمندان یا افراد آسیب دیده را پیش ببرند. اینستاگرام در آخرین بروزرسانی، گزینه جمع آوری یاری های اقتصادی را به صورت گروهی برای به کاربران ارائه داده که کار آن ها را آسان می نماید.

اینستاگرام یادآور شد که بسیاری از جمع آوری یاری های اقتصادی آفلاین، فعالیت های گروهی مانند فروش غذا های پخته و برگزاری کنسرت های خیریه با هدف شاد کردن مردم است که کاربران هم از آن ها استقبال گسترده ای می نمایند. پس از شروع یک کمپین جمع آوری یاری اقتصادی، می توانید دوستان و اعضای خانواده خود را به این چالش اضافه کنید. روی نماد اشتراک گذاری در صفحه جمع آوری سرمایه و سپس گزینه دعوت اعضای گروه ضربه بزنید، سپس می توانید حساب ها را جستجو نموده و افرادی را که می خواهید را به این گروه دعوت کنید.

بنابراین، اگر کاربری بخواهد برای جمع آوری پول با هدف یاری به نیازمندان کاری انجام دهد، می تواند از دنبال نمایندگان خود بخواهد که به او اعلام نمایند تا صاحب حساب با روش گفته آن ها را در گروه حمایت اقتصادی خود عضو کند. اینستاگرام اعلام نمود که هیچ درصدی را از مبلغی که به وسیله کاربران جمع آوری می گردد به نفع خود بر نمی دارد و همه پول به سود خیریه یا نیازمند انتخابی کاربر می رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "با قابلیت تازه اینستاگرام به خیریه ها یاری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با قابلیت تازه اینستاگرام به خیریه ها یاری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید