پیولی مربی سال ایتالیا شد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، استفانو پیولی، سرمربی میلان، در مراسم پانچینا دورو که هر ساله برای انتخاب برترین مربی فوتبال ایتالیا برگزار می گردد به عنوان برترین مربی سال گذشته انتخاب شد.

پیولی مربی سال ایتالیا شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ فناوری و تکنولوژی، مراسم جوایز پانچینا دورو (Panchina dOro) هر ساله در ایتالیا برگزار گردیده و برترین مربیان فوتبال این کشور را معرفی می نماید. سی و یکمین دوره این مراسم امروز برگزار گردید و استفانو پیولی، سرمربی میلان، جایزه برترین مربی سال را به خود اختصاص داد.

در این مراسم جایزه ویژه ای به لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، تعلق گرفت که پیروز شد با آلبی سلسته فاتح جام جهانی 2022 قطر گردد. لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، که تیمش در فصل جاری خارق العاده ظاهر شده است جایزه سومین مربی برتر ایتالیا را به خود اختصاص داد.

در آغاز مراسم روبرتو مانچینی، دمیتریو آلبرتینی و رنزو اولیویری روی صحنه رفتند و با ستایش از لیونل اسکالونی جایزه ویژه این مراسم را به خاطر قهرمانی در جام جهانی به او تقدیم کردند.

اما مهم ترین جایزه به استفانو پیولی تعلق گرفت که فصل گذشته میلان را به قهرمانی در سری آ رساند. داویده نیکولا که اخیرا راهنمایی سالرنیتانا را به عهده داشت به عنوان دومین مربی برتر ایتالیا انتخاب شد و جایزه سوم به لوچانو اسپالتی از ناپولی تعلق گرفت.

پیولی بعد از دریافت جایزه اش از میلان و کادر فنی اش در این تیم قدردانی کرد و گفت: خیلی خشنود و هیجان زده ام. وقتی کاری که فصل گذشته انجام دادیم را مرور می کنم سرشار از غرور می شوم. این جایزه را به انسان های خاصی که در میلان کار می نمایند و مربیانی که در کادر فنی کنار من هستند و همه اعضای کادر فنی میلان تقدیم می کنم و از همه مهمتر با بازیکنانم که بیشترین نقش را در قهرمانی ما داشتند. من همواره فکر می کردم و همچنان باور دارم که مربی گری گروهی فوتبالیست خاص و فوق العاده را بر عهده دارم.

جوایز اهدا شده در مراسم پانچینا دورو:

جایزه ویژه: لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین

جایزه برترین مربی فوتبال زنان: جوزف مونته مورو از یوونتوس

جایزه برترین مربی فوتبال مردان: استفانو پیولی از میلان

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیولی مربی سال ایتالیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی مربی سال ایتالیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید