برانکو قید ادامه مذاکرات با پرسپولیس را زد، پیگیری دریافت مطالبات از فیفا

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، سرمربی سابق پرسپولیس که به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال گزینه هدایت تیم ملی ایران نیز بود این روزها با پیشنهاداتی از کشور چین و قطر روبرو شده که البته پاسخی به آنها نداده است.

برانکو قید ادامه مذاکرات با پرسپولیس را زد، پیگیری دریافت مطالبات از فیفا

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو با چالشی جدی روبرو می شود.

به گزارش فارس، در شرایطی که تا کنون برانکو ایوانکوویچ در چندین نوبت با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالبات خود وارد مذاکرات شده اما در این زمینه توافقی بین طرفین حاصل نشده است.

سرمربی سابق پرسپولیس که به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال گزینه هدایت تیم ملی ایران نیز بود این روزها با پیشنهاداتی از کشور چین و قطر روبرو شده که البته پاسخی به آنها نداده است.

پرداخت مطالبات برانکو توسط باشگاه پرسپولیس و حضور این مربی روی نیمکت تیم ملی به گونه ای به یکدیگر گره خورده بود زیرا مرد کروات در آخرین گفت و گوی خود با خبرگزاری فارس اعلام کرد تنها در صورت دریافت طلبش به پیشنهادات از ایران پاسخ خواهد داد.

پیگیری های نشان می دهد مسئولان باشگاه پرسپولیس بسته پیشنهادی به این مربی اعلام کردند ولی سرمربی سابق سرخپوشان این پیشنهاد را قبول نکرده و تصمیم دارد به صورت جدی دریافت مطالباتش را از فیفا پیگیری کند.

بدین ترتیب به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس باید به هر شکل ممکن یا طلب این مربی را پرداخت کند یا اینکه منتظر حکم فیفا در ماه های آینده باشد.

منبع: عصر ایران

به "برانکو قید ادامه مذاکرات با پرسپولیس را زد، پیگیری دریافت مطالبات از فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو قید ادامه مذاکرات با پرسپولیس را زد، پیگیری دریافت مطالبات از فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید