جایزه دلاری جام کشتی ستارگان آب رفت!

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، در حالی که پیش از این روس ها از مشخص جایزه 9 هزار دلاری برای بعضی اوزان مسابقات کشتی ستارگان خبر داده بودند، جایزه این مسابقات کاهش یافت.

جایزه دلاری جام کشتی ستارگان آب رفت!

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ فناوری و تکنولوژی، بعد از اینکه حضور کمیل قاسمی، حسن و رضا یزدانی که از سوی فدراسیون کشتی روسیه به جام ستارگان دعوت شده بودند، در این رقابت ها منتفی شد، ایران احمد بذری را در 86 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان را در 97 کیلوگرم به روس ها اظهار داشت که میزبان با حضور آنها در مسکو موافقت کرد.

پیش از این گفته شده بود که این رقابت ها با جایزه دلاری 9، 6، 2 و هزار دلاری برای نفرات اول تا چهارم برگزار می شود که به گفته غلامرضا محمدی، میزبان جایزه ها را به 3، 2 و یک هزار دلار برای نفرات اول تا سوم کاهش داده است.

این در حالی است که محمدحسین محمدیان بعد از شکست 4-3 مقابل شریف شریف اف آذربایجانی، با شکست 11 بر صفر حریف روسی، در صندلی سوم وزن 97 کیلوگرم نهاده شد و احمد بذری نیز حریفانی از مولداوری و ازبکستان را شکست داد و به فینال وزن 86 کیلوگرم رسید و عصر امروز (شنبه) برای کسب مدال طلای این رقابت ها به مصاف ماگومد رمضان اف روس خواهد رفت.

تیم منتخب کشتی آزاد ایران فردا (یکشنبه) به کشور بازمی شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جایزه دلاری جام کشتی ستارگان آب رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه دلاری جام کشتی ستارگان آب رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید