شانس کسب مدال در المپیک توکیو دارم، کرونا فضای تمرین را محدود نموده است

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، ملی پوش تیراندازی با کمان گفت: سعی خواهم کرد تا خوب تمرین کنم چون شانس کسب مدال در المپیک توکیو را نباید از دست بدهم.

شانس کسب مدال در المپیک توکیو دارم، کرونا فضای تمرین را محدود نموده است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ فناوری و تکنولوژی، میلاد وزیری با درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند پیروز به کسب سهمیه المپیک در رشته تیراندازی با کمان شد. این ملی پوش کشورمان کوشش خواهد نمود تا در توکیو نمایش قابل قبولی ارائه کند و کسب مدال برای این قهرمان ایران، دور از دسترس نیست.

میلاد وزیری در مورد اینکه سال 98 را چگونه پشت سر گذاشت، به خبرنگار ورزشی وبلاگ فناوری و تکنولوژی اظهار کرد: در سالی که پشت سر گذاشتیم، سختی ها و تلخی های زیادی را تحمل کردیم. ورود ویروس کرونا برنامه های آماده سازی ما را تحت الشعاع قرار داد و نتوانستیم 18 اسفند 98 برای مسابقات و تمرین ها به تایلند اعزام شویم.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر کسب سهمیه المپیک را می توان اتفاق خجسته و مبارک سال 98 بدانیم که من پیروز شدم بار دیگر به المپیک راه پیدا کنم. امیدوارم در بهار سال جاری بتوانیم سهمیه تیمی را کسب کنیم تا با قدرت بیشتر و آمادگی مناسب تر در المپیک شرکت کنیم. بدون تردید اعزام تیم کامل تر تیراندازی با کمان، اعتبار این ورزش ایران را در دنیا افزایش می دهد.

ملی پوش تیراندازی با کمان با اشاره به این موضوع که احتیاج به امکانات ورزشی برای پیشرفت است، توضیح داد: من در روزی که پیروز به کسب سهمیه المپیک شدم، گفتم که برای پیشرفت احتیاج به تجهیزات ورزشی داریم. الان با لغو اردوهای مختلف و شرکت نکردن در مسابقات بین المللی، کمی از شرایط ایده آل خارج شدیم. احتیاج به فضای جدید برای برگزاری تمرینات داریم و محدود هستیم. ناامید نیستیم چون دیگر کشورها مانند کره جنوبی، چین و تایلند هم با مسائل متعددی روبرو شدند و بحث تعطیلی تمرینات دنیای شده است.

وی در مورد حضورش در المپیک 2012 لندن و شانس کسب مدال در المپیک 2020 توکیو بیان نمود: من در 2012 شانس کسب مدال داشتم که این اتفاق نیفتاد. نمی خواهم به گذشته برگردم چون آن موقع اشتباهاتی از سوی مسئولان وقت فدراسیون تیراندازی صورت گرفت ولی می دانم که با رسیدن به مدال المپیک توکیو فرصت مناسبی نصیبم شده است تا به مدال دست یابم.

وزیری در مورد اینکه در لحظه تحویل سال نو در کنار چه کسانی بود و اولین عیدی را به چه شخصی داد، بیان نمود: به خاطر تعطیلی مسابقات فرصت شد تا در کنار خانواده باشم. معمولاً رسم است که از عظیم ترها عیدی می گیرم و به کوچک ترها عیدی می دهیم. بحث اقتصادی در عیدی مطرح نیست و به یاد هم بودن مهم است. من اولین عیدی هایم را به دخترم و همسرم دادم.

انتهای پیغام/4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "شانس کسب مدال در المپیک توکیو دارم، کرونا فضای تمرین را محدود نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس کسب مدال در المپیک توکیو دارم، کرونا فضای تمرین را محدود نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید