خبرنگاران پرواز آسمان بجنورد لغو شد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، بجنورد- خبرنگاران- شرکت هواپیمایی آسمان، برنامه پروازی روز چهارشنبه خود به مقصد بجنورد را لغو کرد.

خبرنگاران پرواز آسمان بجنورد لغو شد

مسوول روابط عمومی فرودگاه بجنورد، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ فناوری و تکنولوژی گفت: این شرکت علت لغو پرواز را اعلام نکرده است اما عمدتا دلیل لغو این پروازها، شرایط نامناسب آب و هوایی مرکز استان عنوان می شود.

امیر سنخواستیان با بیان اینکه قرار بود پرواز شرکت آسمان ساعت 13 و 10 دقیقه امروز از تهران به مقصد بجنورد صورت گیرد، افزود: البته امروز شرکت ایران ایر نیز در جهت تهران - بجنورد برنامه پروازی دارد که هنوز گزارشی مبنی بر احتمال لغو آن دریافت نشده است.

وی گفت: شرکت هواپیمایی ماهان نیز برنامه پروازی خود را در روزهای شنبه 24 اسفند جاری و جمعه یکم فروردین ماه سال 99 بدون ارائه دلیلی لغو کرده است.

سامانه بارشی که از اواخر وقت دوشنبه خراسان شمالی را فراگرفته بود، تا اواخر سه شنبه شب فعال بود و امروز پدیده غالب در نواحی کوهستانی و ارتفاعات منطقه مه گزارش شده است.

شرکت های هواپیمایی ماهان، ایران ایر و آسمان در سال جاری تعداد زیادی از پروازهای فرودگاه بجنورد را به علت مسائل فنی، بازرگانی، آب و هوایی و یا بدون اقامه دلیلی خاص لغو کرده اند.

فرودگاه بجنورد به علت شرایط خاص اقلیمی و مکانی، نیاز به هواپیمای خاص دارد که هم اکنون عمدتا هواپیماهای فوکر در این فرودگاه برنامه پروازی دارند و در فصل زمستان شمار زیادی از پروازها به علت بدی آب و هوا لغو می شود.

هم اکنون در هفته 9 پرواز رفت و برگشت در جهت تهران - بجنورد توسط شرکت های ماهان، آسمان و ایران ایر انجام می شود.

استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع شده است که فاصله بجنورد، مرکز این استان تا تهران افزون بر 700 کیلومتر و تا مشهد 250 کیلومتر است.

فرودگاه بجنورد به عنوان فرودگاه مرز هوایی فعال است که دارای یک باند به ابعاد 4200 در 45 متر، اپرون به ابعاد 245 در 118 متر، تاکسی وی عمود به ابعاد 23 در 120 متر و ساختمان ترمینال مسافری به مساحت 1700 متر مربع و ترمینال جدید به مساحت 4600 مترمربع است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پرواز آسمان بجنورد لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرواز آسمان بجنورد لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید