روستر قهوه ایلیا تحولی در صنعت قهوه کشور

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، برای انجام عملیات برشته کاری قهوه شما احتیاج به دستگاه روست قهوه خواهید داشت که تا 2 سال پیش به طور کامل از خارج کشور وارد می شد اما با همت جوانان برومند ایران و با تحقیقات زیاد ، گروه صنعتی قهوه ایلیا در سال 1397 پیروز به طراحی و فراوری به روزترین دستگاه برشته کاری قهوه (روستر قهوه ایلیا مدل CR30) در ایران شد که مجهز به تجهیزات پیشرفته از جمله After Burning و jet cooling و سیستم کنترل دمای داخلی درام و سیستم نمایش لحظه ای دمای دانه قهوه است . برای سهولت استفاده فراوری کننندگان ، قهوه ایلیا تجهیزات جانبی دیگری مانند بالابر دانه قهوه خام و مخزن متحرک دانه را نیز در نظر گرفته و تمامی دستگاه ها مجهز به این تجهیزات هستند.

روستر قهوه ایلیا تحولی در صنعت قهوه کشور

نکته بسیار مهم استفاده از سیستم گرمایی هوای گرم (hot air) در روستر های قهوه ایلیا است که از بروزترین سیستم های مورد استفاده در دستگاه های برشته کاری در دنیا محسوب می گردد. تمامی استانداردهای دنیای در ساخت این دستگاه ها رعایت شده و استقبال بی نظیر فراوری نمایندگان داخلی از این دستگاه باعث دلگرمی گروه صنعتی قهوه ایلیا شده است. به همین دلیل این گروه صنعتی هر ماه اقدام به ارتقای سیستم های بکار رفته در روستر قهوه ایلیا می نماید و به زودی مدل های 60 کیلویی و 120 کیلویی این روسترها را به بازار داخلی ارائه خواهند کرد.

نکته بسیار مهم دیگر امکان ارتقا و نصب سیستم پروفایل روست است که تیم قهوه ایلیا در حال آنالیز و طراحی این سیستم برای اولین بار در ایران هستند و به زودی این امکان را برای همه خریداران قبلی و جدید این دستگاه ها ایجاد می نمایند. تمام این امکانات توسط گروه صنعتی قهوه ایلیا برای اولین بار و به صورت دانش بنیان در کشور بر روی یک روستر نصب شده است.

و اما مهمترین بخش این روستر ها قیمت باورنکردنی این دستگاه در مقایسه با مدل های وارداتی است که یک پنجم آن ها قیمت دارد و دارای یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش و شرایط فروش اقساطی نیز هست که ضامن کیفیت بالای این دستگاه است و این از مزیت های فراوری داخلی و حمایت از صنعت داخلی به شمار می رود.

آسیاب قهوه ایلیا مدل CG45

فراوریات قهوه ایلیا فقط به روستر قهوه محدود نمی گردد. از آسیاب های بسیار قدرتمند صنعتی گرفته تا محصولاتی از قبیل تمپر، سیلوی قهوه و... نیز از فراوریات گروه صنعتی قهوه ایلیا است که همگی با طراحی کاملا جدید و منحصر به فرد متخصصان این زمینه انجام می گردد.

گروه صنعتی قهوه ایلیا بر اساس احساس احتیاج بازار قهوه داخلی به آسیاب های پر قدرت و پیشرفته اقدام به طراحی و ساخت یکی از قویترین آسیاب های قهوه (آسیاب قهوه ایلیا مدل cg45) نموده است که با طراحی منحصر به فرد و استفاده از موتور پر قدرت 3 اسب بخار و تیغه های 120 میلی متری قادر است به طور میانگین 60 کیلوگرم قهوه در ساعت را آسیاب کند. این آسیاب قادر است درجه های مختلف پودر قهوه را از Extra coars تا Extra fine آسیاب کند. کسانی که با آسیاب قهوه سر و کار دارند متوجه می شوند که این ها اعدادی درخشان هستند، آن هم برای یک آسیاب فراوری داخل که از نظر هزینه بسیار کمتر نمونه های خارجی آن است و از نظر خدمات پس از فروش هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشته است.

و اما اگر از بحث فراوریات صنعتی بگذریم؛ نزدیک 4 سال است که وبسایت قهوه ایلیا (iliya.ir) علاوه بر رونمایی از یک مجله اینترنتی تخصصی که مطالب روز دنیای قهوه را ترجمه و تدوین می نماید، ویدیو های مربوط به صنعت قهوه را زیرنویس و دوبله نموده و ویدیوهای تخصصی تهیه و فراوری می نماید، فروشگاه اینترنتی بزرگی را نیز راه اندازی نموده است که می توان گفت تنها فروشگاه تخصصی آنلاین خرید قهوه به شمار می رود که علاوه بر تمام تجهیزات مربوط به صنعت قهوه، انواع دانه قهوه تازه را نیز عرضه می نماید. شما کافی است قهوه مورد علاقه خودتان را سفارش داده تا متناسب با سفارش شما در همان روز آسیاب و بسته بندی شده و برای شما ارسال گردد.

منبع: همگردی

به "روستر قهوه ایلیا تحولی در صنعت قهوه کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستر قهوه ایلیا تحولی در صنعت قهوه کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید