سردار و مهدی؛ دو مهاجم برای کار های بزرگ

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، اگر فوتبال شرایط کاملا عادی اش را طی می کرد، نهایتا تا دو ماه دیگر از تیم های بعدی سردار آزمون و مهدی طارمی رونمایی می شد.

سردار و مهدی؛ دو مهاجم برای کار های بزرگ

اگر ویروس کرونا این چنین فوتبال را به تعطیلی نمی کشاند، لیگ های اروپایی حالا به هفته های خاتمهی نزدیک شده بودند. این بهترین فرصت برای دو ستاره ایرانی بود که مقصد بعدی شان را انتخاب کنند و برای تیم های به مراتب بزرگ تری توپ بزنند. سردار و مهدی، فصل درخشانی را پشت سر گذاشته اند و اگر در بازگشت فوتبال به همین اندازه آماده باشند، احتمالا در خاتمه این فصل، قرارداد های تازه ای را امضا می کنند و به دو سراغ دو باشگاه بزرگ می فرایند. برای این دو فوروارد آماده، هیچ چیز دور از دسترس به نظر نمی رسد.

اگر فوتبال شرایط کاملا عادی اش را طی می کرد، نهایتا تا دو ماه دیگر از تیم های بعدی سردار آزمون و مهدی طارمی رونمایی می شد. مهره هایی که به نظر می رسد بهتر از تیم های فعلی شان هستند و نباید به هیچ قیمتی زمان را برای پیوستن به یک باشگاه بزرگ تر از دست بدهند. بازیکنانی که این فصل فوق العاده ظاهر شده اند و برای انجام کار های بزرگ تر، آماده به نظر می رسند. سردار و مهدی، دو مهره ثابت تیم ملی در جام جهانی روسیه بودند. آزمون با دوندگی مثال زدنی اش در نقش مهاجم نوک، وظایف محول شده از سوی کی روش را در زمین پیاده می کرد و مهدی نیز، وظیفه داشت که دائما در حال تحرک باشد. اگر سردار پیروز به گل زنی در جام جهانی می شد و اگر توپ طارمی در آخرین ثانیه های دیدار با پرتغال به تور دروازه می رسید، ایران به مرحله بعدی تورنمنت می رفت. در آن صورت، شانس زیادی برای بیشتر دیده شدن در اختیار این دو بازیکن بود. با این حال این دو نفر به همه آرزوهای شان در آن تورنمنت دست پیدا نکردند. پس از جام جهانی اما، اتفاق های زیادی برای این دو بازیکن به وقوع پیوست. سردار به یکی از بهترین های لیگ روسیه تبدیل شد و در پیراهن باشگاه زنیت خوش درخشید و طارمی به لیگ پرتغال رفت تا برای ریو آوه توپ بزند. هر دو نفر آنها، از پتانسیل فوق العاده ای برخوردار هستند. آن ها در اردو های تیم ملی، دوستانی صمیمی به شمار می فرایند و حالا امیدوارند که در فوتبال اروپا نیز، مهیای یک انتقال بزرگ شوند. آزمون از مدتی قبل، مورد توجه باشگاه ناپولی قرار گرفته است. برخلاف زمزمه های پیوستن به لیورپول، این حرف و حدیث ها دیگر غیرواقعی نیستند و سردار، مورد توجه گتوسو قرار گرفته است. پس از رحمان رضایی، فوتبال ایران دیگر بازیکنی در سری آ نداشته و حالا این یک شانس بزرگ برای سردار ایرانی به شمار می رود. ناپولی یکی از بزرگ ترین باشگاه های ایتالیایی محسوب می شود و در سری آ نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. اوضاع برای مهدی طارمی نیز تا حدودی قابل پیش بینی است. همه باشگاه های بزرگ پرتغال به دنبال جذب او هستند. گفته می شود اسپورتینگ لیسیون در جهت جذب مهدی، از سایر تیم ها پیشی گرفته، اما پورتو و بنفیکا نیز هنوز امید به جذب مهاجم آماده ریو آوه را از دست نداده اند.

مهدی طارمی در رقابت های این فصل لیگ پرتغال، هشت گل زده و پنج پاس گل داده است. او در پنالتی دریافت برای تیم نیز فوق العاده عمل کرده و بخت های گل زنی زیادی از روی نقطه پنالتی برای تیمش ساخته است. او در مجموع جام ها 11 گل برای ریو آوه زده تا بهترین فصل فوتبالی اش را سپری کند. به جز سه بازی که او به خاطر مصدومیت و یک نبرد که او به خاطر محرومیت از دست داد، مهدی در تمام دیدار های این فصل لیگ پرتغال برای تیمش به میدان رفته است.

او در چهار هفته خاتمهی قبل از تعطیلی فوتبال به خاطر کرونا، 90 دقیقه کامل برای تیمش بازی کرد و همواره یکی از بهترین های زمین بود.

به لطف درخشش طارمی، ریو آوه نیز در لیگ پرتغال فصل خوبی را پشت سر می گذارد. سردار آزمون نیز فصل درخشانی را سپری کرده و یکی از مدعیان آقای گلی لیگ روسیه نیز به شمار می رود. آزمون در رقابت های لیگ 21 بازی انجام داده و 10 گل و 6 پاس گل در کارنامه دارد. او در سوپرکاپ روسیه نیز دو گل به ثمر رسانده و در کنار زدن یک گل در جام حذفی، دو بار پیروز به گل زنی در لیگ قهرمانان اروپا شده است. اولین گل این فصل از مرحله گروهی لیگ قهرمانان، توسط همین بازیکن به ثمر رسید. سردار در اوج آمادگی قرار داشت و در آخرین دیدار فوتبال قبل از شیوع کرونا، پیروز به انجام هت تریک شد. او با این کیفیت، در تیررس باشگاه های زیادی قرار گرفته است و ناپولی، جدی ترین مشتری اش به شمار می رود.

پس از جام جهانی اما، اتفاق های زیادی برای این دو بازیکن به وقوع پیوست. سردار به یکی از بهترین های لیگ روسیه تبدیل شد و در پیراهن باشگاه زنیت خوش درخشید و طارمی به لیگ پرتغال رفت تا برای ریو آوه توپ بزند. هر دو نفر آنها، از پتانسیل فوق العاده ای برخوردار هستند

ناپولی و اسپورتینگ یک وجه اشتراک مهم دارند و آن، فرستادن بازیکنان به باشگاه های بزرگ است. این تیم ها خیلی خوب دیده می شوند و استعدادهای شان نیز به سرعت در معرض توجه قرار می گیرند. حالا سردار و مهدی، باید قدم بلند بعدی را در دوران فوتبال شان بردارند، اما این، به معنای خاتمه راه برای آن ها نیست. آن ها از همین حالا باید به رویا های بزرگ تری فکر کنند و آماده باشند تا تیم آینده شان را به عنوان یک سکوی پرتاب بلندتر در نظر بگیرند. استعداد آنها، می تواند این دو بازیکن را به غول های اروپایی نیز نزدیک کند.

منبع: توسعه ایرانی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سردار و مهدی؛ دو مهاجم برای کار های بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردار و مهدی؛ دو مهاجم برای کار های بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید