شجاعی: فعلا وقت طلا دریافت تیراندازی با کمان نیست

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، خبرنگاران: رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: کوشش می کنیم نتایج گوانجو در بازی های آسیایی کره جنوبی تکرار نشود.

شجاعی: فعلا وقت طلا دریافت تیراندازی با کمان نیست

محمدعلی شجاعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فناوری و تکنولوژی در مورد شرایط کنونی کمانداران ایران گفت: کمانداران کشورمان 2 هفته در ساری تمرین کردند. اردوی رضایت بخشی بود و همه از جمله کادر فنی و ورزشکاران از شرایط این کمپ تمرینی رضایت داشتند.

وی با بیان اینکه اکنون تمرینات تیم ملی در سایت آزادی تهران در حال پیگیری است، گفت: معضل کنونی ما تجهیزات است که امیدوارم تا پیش از شروع بازی های آسیایی این مشکل برطرف گردد. البته فدراسیون در مضیقه اقتصادی واقع شده است.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان بیان کرد: ورزشکاران نمی توانند همواره در پیک کامل آمادگی باشند. کوشش ما این است که بتوانیم تیم را در زمان شروع بازی های آسیایی به مرز کامل آمادگی برسانیم.

وی با بیان اینکه عملکرد ملی پوشان تیراندازی با کمان در امسال نسبت به سال گذشته بهتر شده است، گفت: کره جنوبی یکی از کشورهایی است که در کامپوند سرمایه گذاری زیادی داشته است و به نوعی می توان گفت کره جنوبی مهد این رشته ورزشی است. آنها در این دوره میزبان هستند و می خواهند تمام مدال ها را درو نمایند؛ خصوصا در رشته هایی از جمله تکواندو، تیراندازی و تیروکمان که به نوعی برای آنهاست. هند هم در این سال ها کامپوند خوبی داشته و یکی از حریفان اصلی ما در بازی های آسیایی محسوب می گردد.

شجاعی گفت: ایران در تیراندازی با کمان شانس کسب مدال دارد اما نمی توان با قطعیت یادآور شد که چه مدالی برای ما حاصل می گردد. به طور مثال ما در کشتی و کاراته شانس کسب مدال طلا داریم اما آیا می توان گفت در کدام اوزان این امر محقق می گردد؟ قطعا کار دشواری پیش روی ماست اما فعلا طلا دریافت برای تیراندازی با کمان نیست. تمام کوشش ما این است که ناکامی این رشته در گوانجو تکرار نگردد.

وی در مورد اعلام اسامی نهایی کمانداران اعزامی ایران به بازی های آسیایی توضیح داد: با اعزام ملی پوشان به مسابقات جهانی ترکیه ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی تعیین می گردد.

منبع: تسنیم

به "شجاعی: فعلا وقت طلا دریافت تیراندازی با کمان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: فعلا وقت طلا دریافت تیراندازی با کمان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید