شرط مهم و عقلانی که فدراسیون فوتبال برای ویلموتس گذاشت

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، جریانات فوتبال ایران به سویی پیش می رود که احتمال ادامه همکاری ویلموتس با فدراسیون فوتبال به حداقل رسیده است و این موضوع را به راحتی می توان از مواضع فدراسیون فوتبال در قبال اشاعه اخبار مربوط به این موضوع درک کرد.

شرط مهم و عقلانی که فدراسیون فوتبال برای ویلموتس گذاشت

هرچند هیچ مقامی در فدراسیون فوتبال به وضوح و با صراحت از احتمال فسخ قرارداد با ویلموتس سخن نگفته است، اما کاملا پیداست که فدراسیونی ها در حال آماده سازی فضا برای عملی شدن این اتفاق مهم می باشند.

فدراسیون فوتبال اخیرا هم نامه ای به سرمربی تیم ملی نوشته و شرایطی برای ادامه همکاری با وی معین نموده است که چنانچه این شروط از سوی ویلموتس پذیرفته نگردد، بستر برای فسخ قرارداد آماده خواهد شد.

یکی از اصلی ترین شروطی که فدراسیون برای ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی معین نموده که شرطی بسیار عقلانی و منطقی می باشد، حضور مستمر ویلموتس در ایران و رصد کردن لیگ برتر به صورت شخصی از سوی او می باشد.

مرحله برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر از فروردین 98 آغاز می گردد و خواسته معین فدراسیون از ویلموتس، حضور حداقل 3 ماه از 4 ماه فرصت باقی مانده به آغاز مسابقات در ایران است. فدراسیون در حالی این شرط را برای ویلموتس معین نموده که سال نوی مسیحی و تعطیلات مربوط به آن ایام را هم در پیش داریم.

باید دید در چالش جدی و جدیدی که بین فدراسیون و مارک ویلموتس پیش آمده، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و خروجی این اتفاقات چیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرط مهم و عقلانی که فدراسیون فوتبال برای ویلموتس گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط مهم و عقلانی که فدراسیون فوتبال برای ویلموتس گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید