طرح انتقال آب به تصفیه خانه سنندج به زودی به اتمام می رسد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، زاری کوشا گفت: پروژه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج تا 10 روز آینده به اتمام می رسد و تا به امروز بیش از 750 میلیارد تومان اعتبار به این طرح تخصیص یافته است.

طرح انتقال آب به تصفیه خانه سنندج به زودی به اتمام می رسد

استاندار کردستان در جلسه هم اندیشی اعضای شورا های اسلامی استان و روسای شورای شهرستان ها با بیان اینکه در کردستان یک روند را برای توسعه همه جانبه شروع کردیم و این فرآیند با قدرت و قوت ادامه پیدا می نماید، اضافه نمود: استان مسائل اولویت داری همانند آبرسانی، جاده، راه روستایی و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف دارد که ما موظف به پیگیری و به خاتمه رساندن آن ها هستیم.

اسماعیل زارعی کوشا در ادامه به عملکرد 11 ماهه خود و دولت در استان اشاره نمود و اضافه نمود: تا کنون مصوبات سفر رییس جمهور به کردستان به 22 هزار میلیارد تومان رسیده است و تامین آب شرب، اشتغال و توسعه راه های مواصلاتی از اولویت های کاری ما در کردستان است و در این راستا با ایجاد منطقه ها آزاد بانه و مریوان در پی جذب سرمایه گذراران داخلی و خارجی هستیم.

او یادآور شد: فرصت سرمایه گذاری به سختی فراهم می شوند، اما با کوچکترین احساس ناامنی از میان می روند، لذا ضروری است همه معتمدین مورد وثوق مردم در این راستا روشنگری نمایند تا فرصت های مالی استان از بین نرود.

استاندار کردستان در این نشست بر لزوم بازگو کردن خدمات نظام تاکید نمود و اضافه نمود: باید میان اصل نظام و عملکرد بعضی مدیران تفکیک قائل شد.

زارعی کوشا گفت: اگرچه در تصمیمیات و عملکرد بعضی از ما مسئولان نقص و ضعف وجود دارد، اما خدمات نظام جمهوری اسلامی نباید زیر سوال برود و با روشنگری و تبیین و روایتگری صحیح مردم را در جریان امور قرار دهیم.

او ضمن تاکید بر پاسخگویی به مردم گفت: مدیران باید با مردم ار تباط داشته باشند و حرف آن ها را بشنوند.

وبلاگ فناوری و تکنولوژی کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "طرح انتقال آب به تصفیه خانه سنندج به زودی به اتمام می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح انتقال آب به تصفیه خانه سنندج به زودی به اتمام می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید