اخبار مجلس

طرح انتقال آب به تصفیه خانه سنندج به زودی به اتمام می رسد

زاری کوشا گفت: پروژه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج تا 10 روز آینده به اتمام می رسد و تا به امروز بیش از 750 میلیارد تومان اعتبار به این طرح تخصیص یافته است.

25 مهر 1401

خاتمه انتظار برای افزایش حقوق بازنشسته ها تا انتهای شهریور

به نظر می رسد انتظار بازنشسته ها قرار است در انتها شهریور ما به انتها برسد و پایان حقوق واقعی سال 1401 را دریافت نمایند.

21 شهریور 1401

77.5 درصد رتبه های برتر کنکور امسال از مدارس دولتی هستند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش بار دیگر بر آمار چشمگیر دانش آموزان پیروز مدارس دولتی در کنکور امسال تاکید کرد و گفت 77.5 درصد رتبه های زیر 10 و برتر کنکور امسال از مدارس دولتی هستند.

11 شهریور 1401

معاون حمل و نقل وزارت صمت: با صدور اجازه نهادهای بالادستی آماده واردات خودرو هستیم

ممنوعیت واردات خودرو که بعد از 4 سال به خط انتها نزدیک شده بود، در انتهای جهت متوقف شد؛ باتوجه به موافقت دولت و مجلس در مورد واردات خودرو، آیا امسال هم بازار تشنه خودروهای با کیفیت خارجی خواهد ماند؟ منوچهر منطقی به تازگی در مورد واردات خودرو گفت: قواعد...

23 خرداد 1401

جمع آوری 7 هزار معتاد متجاهر در تهران

تهران (پانا) - شهردار تهران در نخستین جلسه شورای شهر تهران در سال تازه حاضر شد و با اشاره به تشکیل قرارگاه اجتماعی در سال گذشته گفت 82 درصد مصوبات قرارگاه اجتماعی اجرایی شد و 41 مصوبه از 241 مصوبه اجرایی نشد. 7 هزار معتاد متجاهر در تهران جمع و به کمپ های ماده...

4 خرداد 1401

ارج نهادن به ویراستاران سیاست گذاری در عرصه تمدن زبان محور است

به گزارش خبرنگاران ، مهدی صالحی در مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد که عصر امروز (12 بهمن) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برگزار گردید، بیان کرد: زبان، پایه فرهنگ سازی و خط و سپس نگارش، مبنای تمدن سازی به شمار می رود.

24 فروردین 1401

شرایط واگذاری خوابگاه های نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

دانشگاه شهید بهشتی شرایط واگذاری خوابگاه های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی را بیان نمود.

9 اسفند 1400

محصولات کشاورزی صادراتی شناسنامه دار گردد، لزوم احداث سدهای کوتاه و لاستیکی

خبرنگاران/گیلان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، با بیان اینکه وزارت بهداشت مقدار استاندارد سموم صیفی جات و سبزی جات را مقدار گیری می نماید، گفت: راه حل تداوم صادرات برندسازی و شناسنامه دار کردن محصولات کشاورزی است.

5 بهمن 1400

اعتبارات قرض الحسنه ازدواج جوانان، پشتوانه قانون افزایش جمعیت

خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خوزستان، 3 هزار و 900 میلیارد تومان اعتبارات قرض الحسنه برای ازدواج جوانان در نظر گرفته شده است که این مصوبه می تواند پشتوانه خوبی برای قانون افزایش جمعیت باشد.

27 دی 1400

ابلاغ اجرای 10 اقدام راهبردی وزارت راه و شهرسازی

وزیر راه و شهرسازی در راستای اجرای فرامین و برنامه های رئیس جمهور در حوزه راه و شهرسازی و تحقق اهداف و برنامه های اعلامی در دولت سیزدهم 10 اقدام راهبردی این وزارتخانه را در گام نخست برای اجرا و اقدام عاجل ابلاغ کرد.

12 شهریور 1400

دردسر نو برای استقلال؛ فیفا رای پرونده استراماچونی را گفت

تهران (پانا) - براساس حکم صادر شده فیفا، استقلال باید مبلغی در حدود 37 میلیارد تومان به آندره آ استراماچونی پرداخت کند.

1 شهریور 1400

اتصال 99.2 درصد از جمعیت روستایی همدان به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان گفت: با بهره برداری از 164 طرح مخابراتی در استان همدان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، 99.2 درصد از جمعیت روستایی استان همدان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

30 تیر 1400

حساب وجوه درآمدی چند سازمان و شرکت شهرداری تهران متمرکز می شود

تهران (پانا) - اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت لایحه تایید حساب تمرکز وجوه درآمدی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان پایانه ها و پارک سوارها، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک و...

27 تیر 1400

بهره گیری از بورس برای تامین اقتصادی زیرساخت و فراوری در منطقه ها

امروز سه شنبه (8 تیرماه) تفاهم نامه همکاری مشترک بین دبیرخانه شورایعالی منطقه ها آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه مالی و شرکت بورس انرژی ایران در محل دبیرخانه شورایعالی به امضاء رسید.

26 تیر 1400

برای پیشبرد فرهنگ نیازمند هم افزایی همه بخش های کشور هستیم

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت امر فرهنگ امری چندوجهی است و برای پیشبرد آن نیازمند هم افزایی همه بخش های کشور هستیم و باید از ظرفیت های مختلف از جمله هنر، رسانه، ورزش، آموزش و بخش های مختلف برای پیشبرد اهداف فرهنگی و جنگ نرم بهره برد.

16 تیر 1400

انفجارهای شدید در شهرک قدس قم، نرداغی مرکز اتفجارها

خبرگزاری خبرنگاران- شدت برخی از انفجارها در نرداغی و لرزش های ناشی از آن برای ساکنین منطقه به حدی است که برخی آن را با زمین لرزه های چندریشتری مقایسه کرده و ترس از آن را با ترس زمین لرزه های بزرگ برابر می دانند.

10 خرداد 1400

لایحه افزایش اختیارات دهیاری ها تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است

تهران (پانا) - معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خاطرنشان کرد که لایحه افزایش اختیارات دهیاری ها تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

15 اردیبهشت 1400

شاکری: لایحه بودجه 1400 دولت، توهمی تورمی و غیر مردمی بود ، اصلاحات مجلس بی سابقه است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از آسیب های جدی لایحه بودجه 1400 توهمی و تورمی و غیرمردمی بودن آن بود، لذا تلاش شد تا اصلاحاتی که توسط مجلس اجرا شده به دست خود دولت تکمیل شود.

15 اسفند 1399

حال و روز مردم قبل از اعمال قرنطینه ، کنسرت بدون تماشاگر (تصاویر)

آنچه در ادامه می بینید مهم ترین عکس های خبری یک هفته اخیر در سراسر دنیا است.

3 دی 1399

خبرنگاران افزایش آمار فوتی ها و بستری های کرمانشاه نگران کننده است

کرمانشاه- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، افزایش آمار فوتی ها و بستری ها در استان را نگران کننده و بحرانی دانست و گفت: به دلیل این شرایط طرح محدودیت ساعت کاری اصناف و مشاغل از روز گذشته (سه شنبه) در شهر کرمانشاه شروع شد که...

22 آذر 1399
تعداد: (34)