فدراسیون فوتبال مقصر اتفاقات ورزشگاه است، دنبال انتقام نیستیم

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، مهدی کیانی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی بود اما متأسفانه خاطی به وجود آمده زیبایی این بازی را از بین برد و مقصر اصلی این اتفاقات فدراسیون فوتبال است که هنوز توانایی برگزاری یک بازی بزرگ را ندارد.

فدراسیون فوتبال مقصر اتفاقات ورزشگاه است، دنبال انتقام نیستیم

وی افزود: هر دو تیم 90 دقیقه جنگیدند ما در دقایق ابتدایی همه چیز تعجب شعاع درگیری های به وجود آمده بود و من تعجب می کنم چرا تماشاگران پرسپولیس بالای سر طرفداران سپاهان بودند.

کیانی افزود: شما در هیچ جای دنیا نخواهید دید که طرفداران تیم میزبان بالای سر طرفداران میهمان بنشینند و بر سر آنان سنگ و بطری آب پرتاب کنند. این مسئله باعث شد تا طرفداران سپاهان از این وضعیت عصبی شوند و تا حدودی مقابله به مثل کنند.

کاپیتان سپاهان اصفهان تأکید کرد: اگر کسی در این اتفاق جانش را از دست می داد چه مأموران انتظامی و چه طرفداران، چه کسی باید پاسخگو می بود؟ در دقایق ابتدایی همه محو این درگیری ها بودند و ما دعا دعا می کردیم جان کسی از بین نرود.

کیانی در پاسخ به این سوال که داوری را چگونه دیدید؟ گفت: داوری خوب بود و به نظرم اشکال خاصی نداشت و در مجموع سوت های خوبی داور زد.

وی در خصوص اتفاقات پایان بازی و درگیری طرفداران هر دو تیم، تأکید کرد: با توجه به اینکه حساسیت بازی زیاد بود و هر دو تیم به برد فکر می کردند و همین مسئله حساسیت های این دیدار را دو چندان کرده بود و بنابراین هیچکدام از دو تیم پس نمی کشیدند و نمی خواستند بازنده شوند و آن اتفاقات طبیعی بود که در این دیدار رخ داد.

کاپیتان سپاهان اصفهان در واکنش به صحبت های سیاوش یزدانی گفت: سیاوش بازیکن خوبی است. او یکسری صحبت کرده که شاید به شدت عصبی بوده و نتوانسته ناراحتی خود را کنترل کند.

کیانی در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان می تواند به قهرمانی برسد، گفت: کار سختی در پیش داریم اما هیچ چیز غیر ممکن نیست. ما باید بازی های باقیمانده خود را با پیروزی به پایان برسانیم تا همچنان امیدوار باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی ها گفتند، شاید در بازی برگشت طرفداران سپاهان بخواهند چنین رفتاری را با پرسپولیس انجام دهند، شرح داد: ما دنبال انتقام نیستیم و تنها به دنبال یک بازی جذاب هستیم تا بتوانیم برنده باشیم.

کیانی در پایان گفت: اتفاقات این روز بسیار تلخ و ناگوار بود و همه از این موضوع ناراحت هستیم و امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال حداقل برای یک بار هم که شده این اتفاقات را تجربه کنند و اجازه ندهند دوباره چنین وقایع ناخوشایندی در ورزشگاه رخ دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فدراسیون فوتبال مقصر اتفاقات ورزشگاه است، دنبال انتقام نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال مقصر اتفاقات ورزشگاه است، دنبال انتقام نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید