فروش سری نو دوربین مدار بسته داهوا در نمایندگی داهوا

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، برند داهوا (Dahua) یکی از محبوب ترین برندهای دوربین مداربسته جهان است که طی سال های آخر بازار جهان را به دست گرفته و خود را به صدر جدول پرفروشترین دوربینهای مدار بسته رسانده است.

فروش سری نو دوربین مدار بسته داهوا در نمایندگی داهوا

به گزارش خبرنگار ، برند داهوا (Dahua) یکی از محبوب ترین برندهای دوربین مداربسته جهان است که طی سال های آخر بازار جهان را به دست گرفته و خود را به صدر جدول پرفروش ترین دوربین های مدار بسته رسانده است. بسیاری از اماکن مهم جهان از خانه ها گرفته تا خیابان ها تا بسیاری از فرودگاه ها و ورزشگاه ها و مراکز تجاری و اماکن عظیم دیگر امروزه به دوربین های داهوا مجهز هستند. به طور کلی داهوا برای هر مکان، راه حل ویژه ای دارد که هم پیاده سازی پروژه را مقرون بصرفه می نماید و هم احتیاجهای آن را رفع می سازد. به جرات می توان گفت هیچ پروژه دوربین مدار بسته ای نیست که داهوا برای آن راه حلی نداشته باشد.

هم اکنون محصولات داهوا طیف گسترده ای از دوربین های خانگی و مقرون به صرفه قیمت، تا دوربین های پیشرفته و حرفه ای را شامل می گردد.

شرکت داهوا هم اکنون هزاران کارمند مستقیم و صدها نمایندگی و فروشگاه در نقاط مختلف جهان دارد.

داهوا در بازار ایران هم مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. ازیک طرف قیمت های مناسب محصولات Dahua و از طرف دیگر کیفیت بالای و قابلیت های متنوع هر مدل محصول این برند را در ایران محبوب ساخته است. به گفته نمایندگی داهوا در ایران، داهوا تنها برند دوربین مدار بسته است که در حال حاضر بدون مشکل روی سیستم های انتقال تصویر در ایران بصورت P2P کار می نماید. چندی پیش بسیاری از برند ها به بهانه تحریم ها قابلیت انتقال تصویر را به روی کاربران در ایران بستند.

عرضه سری تازه دوربین های فول کالر یا وارم لایت در نمایندگی های داهوا

شرکت داهوا، همیشه روی تحقیق، توسعه و نوآوری در محصولات تمرکز دارد. از جمله آخرین نوآوری های داهوا، دوربین های مدار بسته فول کالر Full Color یا Warm Light می باشند. این دوربین ها در عین حال که از تکنولوژی دید در شب رنگی با حساسیت بالا استفاده می نمایند، به وسیله یک نور LED پشتیبانی می شوند. بطوری که می توان بوسیله آنها از دید تمام رنگی در شب بهره برد. البته نورهای LED در دوربین های فول کالر قابلیت غیر فعال شدن را هم دارند که در آن صورت می توان از دوربین ها به اسم یک دوربین استارلایت دید در شب رنگی استفاده نمود.

به دوربین های فول کالر داهوا، وارم لایت هم می گویند چرا که این تکنولوژی به وسیله LED وارم لایت ، از جذب حشرات به سمت لنز جلوگیری می نماید و در عین حال طیف نوری مطلوبی ایجاد می نماید.

در پارت نامبر محصولات داهوا، یک دوربین مدار بسته فول کالر با عدد 9 در انتها کد محصول نمایش داده می گردد. مثلا دوربین های HFW1509TP ، HFW1209CP ، HDW2439TP-AS HFW1239SP همگی دوربین های فول کالر سری تازه هستند.

نمایندگی داهوا در ایران هم عرضه محصولات تازه این برند محبوب را شروع کرده است.

آیا استفاده از دوربین های فول کالر داهوا احتیاج به دستگاه خاص دارد؟

داهوا این امکان را فراهم کرده است که استفاده از دوربین های فول کالر با همان دستگاه های ضبط تصاویر سابق هم امکان پذیر باشد. گرچه سری تازه دستگاه های WizSense ترکیب حرفه ای تری از امکانات را در کنار دوربین های فول کالر به نمایش می گذارند اما الزاما برای داشتن دوربین های فول کالر احتیاج به دستگاه های سری تازه نیست.

تفاوت دوربین های فول کالر با دوربین های استارلایت چیست؟

دوربین های استارلایت اگر چه دارای قابلیت دید در شب رنگی هستند اما اولا به LED مجهز نمی باشند و جهت دریافت تصویری مطلوب، احتیاج به نصب یک منبع نوری در کنار دوربین هستند. از طرف دیگر دوربین های فول کالر از نظر پردازش رنگ از پروتکل خاصی استفاده می نمایند که باعث می گردد رنگ ها طبیعی تر دیده گردد و تصاویر دارای کیفیت بهتری باشند.

دوربین های فول کالر داهوا در چه رده قیمتی قرار دارند؟

بنابر فهرست قیمت نمایندگی داهوا هم اکنون دوربین های فول کالر داهوا بطور تقریبی بین 40 تا 60 درصد گرانتر از دوربین های غیر فول کالر (IR) هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فروش سری نو دوربین مدار بسته داهوا در نمایندگی داهوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش سری نو دوربین مدار بسته داهوا در نمایندگی داهوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید