فوتبال دنیا، سیمئونه پردرآمدتر از گریزمان می گردد!

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، فوتبال دنیا - روخی بلانکو در آینده ای نزدیک قرارداد سرمربی آرژانتینی اش را تمدید خواهد نمود.

فوتبال دنیا، سیمئونه پردرآمدتر از گریزمان می گردد!

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، مذاکرات باشگاه اتلتیکومادرید با دیه گو سیمئونه که از تابستان امسال شروع شد، در شرف ثمر دادن است و طرفین در آستانه عقد قراردادی جدید قرار دارند.

طبق اعلام نشریه مارکای اسپانیا، مطابق مذاکرات انجام شده میان طرفین، سیمئونه در قرارداد جدیدش با اتلتیکومادرید حقوقی دریافت خواهد نمود که او را به پردرآمدترین عضو باشگاه تبدیل خواهد نمود به نحوی که حقوق او از ستاره فرانسوی خط حمله تیم، آنتوان گریزمان هم بیشتر خواهد شد، کسی که تمدید قراردادش خبر داغ تابستان امسال بود.

نمایندگان سیمئونه شروطی را برای تمدید قرارداد او مطرح نموده اند که به موجب آنها این قرار شامل بندی برای فسخ می گردد که راه خروج این مرد آرژانتینی را برای ترک روخی بلانکو در صورت به انتها نرسیدن قراردادش هموار می نماید.

اینطور که پیداست اتلتیکومادرید به این موضوع که سیمئونه قطعه اصلی موفقیت های این تیم در سال های اخیر بوده ایمان دارد و خیل مارین، مدیر اجرایی باشگاه هم اصلی ترین حامی بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین در نیمکت روخی بلانکو است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، سیمئونه پردرآمدتر از گریزمان می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، سیمئونه پردرآمدتر از گریزمان می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید