لغو نشست خبری سرمربی شهرخودرو

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، با توجه به حضور یحیی گل محمدی در مازندران، اما این سرمربی حاضر به حضور در نشست خبری پیش از بازی تیمش در مقابل نساجی نشد.

لغو نشست خبری سرمربی شهرخودرو

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ فناوری و تکنولوژی، نشست خبری پیش از بازی نساجی و شهرخودرو طبق اعلام هیأت فوتبال قائم شهر قرار بود از ساعت 17:45 دقیقه با حضور یحیی گل محمدی سرمربی شهرخودرو و از ساعت 18 با حضور محمدرضا مهاجری سرمربی نساجی در سالن کنفرانس استادیوم شهید وطنی قائم شهر برگزار گردد.

اما با توجه به اینکه تیم شهرخودرو و گل محمدی در مازندران حضور داشتند و هماهنگی قبلی نیز صورت گرفته بود، باز هم یحیی در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشد.

این نخستین باری نیست که مربیان در نشست های خبری پیش از بازی در قائم شهر حضور پیدا نمی نمایند، در نیم فصل اخیر مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور، دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان، آندرا استراماچونی سرمربی استقلال، امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان در نشست های خبری پیش از بازی با نساجی حاضر نشده اند.

به نظر می رسد بی خیالی سازمان لیگ به این مسئله و عدم وضع قوانین سفت و سخت، اجازه هر گونه بی احترامی از سوی سرمربیان به اصحاب رسانه را داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "لغو نشست خبری سرمربی شهرخودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو نشست خبری سرمربی شهرخودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید