مداخله گران حوزه سلامت تهدیدی برای سلامت مردم هستند

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، دکتر محمد رضا دارابی ظهر پنجشنبه در نخستین مجمع خیران سلامت مشهد که در تالار رازی این شهر برگزار گردید اظهارکرد: سالانه میلیون ها زائر برای زیارت بارگاه ملکوتی منور رضوی وارد مشهد می شوند و این شهر از ظرفیت های بالایی در حوزه سلامت برخوردار است.

مداخله گران حوزه سلامت تهدیدی برای سلامت مردم هستند

وی اضافه کرد: در این راستا ضروری است همه مجموعه ها از جمله آستان قدس رضوی، استانداری، فرمانداری، شهرداری و خیران به عنوان بازوان پرتوان حوزه سلامت شاخص های سلامتی این شهر را ارتقاء دهند و در این زمینه مشارکت فعال داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد توضیح داد: در این میان مردم نیز باید در زمینه خود مراقبتی و خود کنترلی توانمند شوند و با انتخاب سبک زندگی سالم، سلامتی خود را حفظ نمایند و در این راستا ایجاد کانون های سلامت محله و مجمع سلامت شهرستان و استان به منظور افزایش مشارکت جامعه و تمام سازمان ها تشکیل شده است.

دارابی تاکید نمود: مداخله گران حوزه سلامت تهدیدی برای سلامت مردم به شمار می روند که تنها برای منفعت طلبی در این حوزه فعالیت دارند و مجمع سلامت شهرستان ها باید در این زمینه وارد شوند و از فعالیت این گروه ها که از کم آگاهی مردم سوء استفاده می نمایند ممانعت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مداخله گران حوزه سلامت تهدیدی برای سلامت مردم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مداخله گران حوزه سلامت تهدیدی برای سلامت مردم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید