مدیرعامل اپل: معین مقررات برای سیلیکون ولی اجتناب ناپذیر است

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، تیم کوک؛ مدیرعامل اپل می گوید مشخص مقررات برای سیلیکون ولی اجتناب ناپذیر و الزامی است. درواقع وی به عنوان رئیس یکی از سرشناس ترین شرکت های فناوری دنیا نگران آینده دنیا تکنولوژی است.

مدیرعامل اپل: معین مقررات برای سیلیکون ولی اجتناب ناپذیر است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تیم کوک می گوید که جزر و مدهایی بزرگ در آستانه تحمیل شدن به دنیا تکنولوژی هستند.

تیم کوک معتقد است اگر چه هم اکنون غولهای سیلیکون ولی با سرعت و قدرت یکه تازی می نمایند، اما ممکن است این یکه تازی به زودی با شکست روبرو گردد.

طبق گفته تیم کوک؛ مدیر عامل شرکت اپل، گفته می گردد که تنظیم صنعت فناوری در حال حاضر اجتناب ناپذیر است. تیم کوک در جریات سخنرانی در مصاحبه ای با Axios در HBO هشدارهایی جدی برای سیلیکون ولی داشت.

او گفت: به طور کلی من از هواداران تنظیم مقررات نیستم. اما معتقدم در بازار آزاد مجبوریم اعتراف کنیم که باید مقرراتی وجود داشته باشد.

کوک گفت، صنعت باید یاد بگیرد که به موضوع حریم خصوصی به عنوان یک ابزار سودآور نگاه نکند. این یک انتخاب غلط است. کوک در بخشی دیگر از سخنانش اعتراف کرد که خود او به گوشی هوشمندش وابستگی دارد ولی در کوشش است این عادت را ترک کند.

کوک گفت: فناوری خوب یا بد است، زیرا شما آن را بسته به خالق قرار داده اید. بسیاری از زمانها، خالق این کار را انجام نداده است. پیش بینی این چیزهای منفی است که می توان از آن استفاده کرد.

منبع: انتخاب

به "مدیرعامل اپل: معین مقررات برای سیلیکون ولی اجتناب ناپذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل اپل: معین مقررات برای سیلیکون ولی اجتناب ناپذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید