پویش های بی قیمت نخریم در استان بوشهر در حال اجراست

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان اجرای پویش های بی قیمت نخریم برای جلوگیری از تخلفات مالی در حال اجراست.

پویش های بی قیمت نخریم در استان بوشهر در حال اجراست

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی به نقل از مهر، سید حسین حسینی اظهار کرد: یکی از مؤثرترین راهکارهای تنظیم بازار و فراهم ساختن شرایط سالم برای انتخاب کالا و خدمات برای مصرف نمایندگان، نصب برچسب قیمت توسط فروشندگان است.

وی اعلام کرد: برای اجرای هر چه بهتر این پویش نیازمند یاری مصرف نمایندگان هستیم که بر همین اساس بازرسان ما واحدهای متخلف را به تعزیرات معرفی می نمایند.

حسینی اضافه کرد: شهروندان عزیز باید نسبت به خریدن کالاهای بدون قیمت خودداری نموده و تخلفات مربوطه را به این سازمان گزارش نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر توضیح داد: رعایت نصب برچسب قیمت توسط فروشندگان بسیار حائز اهمیت بوده و این امر توسط قانون گذار در قوانین متعدد نظیر ماده شش قانون تعزیرات حکومتی، ماده شصت وپنج قانون اصلاح قانون نظام صنفی، ماده پنج قانون حمایت از حقوق مصرف نمایندگان و غیره به منظور یادآوری درج قیمت، الصاق برچسب یا اتیکت روی کالا یا نصب تابلو و نرخ نامه در محل کسب یا حرفه به نحوی که قیمت واحد کالا یا دستمزد خدمت به سهولت و روشنی برای همگان قابل رؤیت باشد تأکید می گردد.

حسینی اظهار کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف نمایندگان اجرای پویش های بی قیمت نخریم با همکاری شهروندان استان بوشهر بر ای جلوگیری از تخلفات مالی در حال اجراست.

وی گفت: شهروندان استان بوشهر در صورت مشاهده هرگونه تخلف ازجمله عدم درج قیمت کالا و هرگونه خدمات با شماره تلفن 124 ستاد خبری رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان گزارش نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پویش های بی قیمت نخریم در استان بوشهر در حال اجراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش های بی قیمت نخریم در استان بوشهر در حال اجراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید