مرسدس AMG SL مدل 2022؛ خودرویی اسپرت لوکس

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، SL تازه در حقیقت محصولی از مرسدس AMG بوده و ابتدا در دو نسخه SL 55 و SL63 وارد بازار خواهد شد.

مرسدس AMG SL مدل 2022؛ خودرویی اسپرت لوکس

وبلاگ فناوری و تکنولوژی - مرسدس-AMG SL-class مدل 2022 از جمله خودروهایی است که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است؛ نسل نو SL خودرویی اسپرت است که تنها با نشان AMG عرضه می گردد.

مدل پایه SL55 از یک موتور V-8 توئین توربو با قدرت 469 اسب بخار نیرو می گیرد، در حالی که SL63 مسابقه ای نسخه 577 اسب بخاری از همان موتور را دریافت می نماید. فرمان چهار چرخ متحرک و فرمان چهار چرخ هر دو استاندارد هستند و برای بهبود هندلینگ و عملکرد در نظر گرفته شده اند.

اگرچه این خودرو به عنوان یک خودروی اسپرت متمرکزتر در نظر گرفته می گردد، اما SL نو دارای کابینی مجلل و با تکنولوژی بالاست و با توجه به نسل های قبلی، SL نو دارای سقف پارچه ای تاشو به جای سقف تاشو برقی است.

کلاس SL نمادین مرسدس-AMG پس از یک وقفه کوتاه، برای سال 2022 نو است. مرسدس AMG فهرست دقیقی از ویژگی های استاندارد و اختیاری SL نو منتشر نکرده است.

هر دو مدل SL مجهز به یک توربو دوقلو 4 لیتری V-8 هستند که از خودروی اسپرت GT قرض گرفته شده است. در SL55، موتور 469 اسب بخار نیرو فراوری می نماید، اما ارتقاء به SL63 این رقم را به 577 اسب بخار افزایش می دهد؛ گیربکس 9 سرعته اتوماتیک تنها جعبه دنده است و سیستم چهار چرخ متحرک و فرمان چهار چرخ استاندارد در تمام مدل های SL هستند.

کلاس SL تنها یک کانورتیبل دو در است. اما به جای سقف سخت تاشو پیچیده نسل گذشته، سقف پارچه ای در مدل نو برای صرفه جویی در وزن و به حداکثر رساندن فضای بار استفاده شده است؛ با این حال، نباید انتظار یک صندوق عقب بزرگ را داشت.

جفت جایگاه عقب کوچک برای حمل بار در نظر گرفته شده است؛ فضای داخلی بسیار مجلل است و ویژگی نو مرسدس بنز استاندارد است.

وبلاگ فناوری و تکنولوژی مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مرسدس AMG SL مدل 2022؛ خودرویی اسپرت لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرسدس AMG SL مدل 2022؛ خودرویی اسپرت لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید