هماهنگی ملی پوشان ایران نقطه قوت است، کار اصلی در مرحله بعد است

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، مسعود اقبالی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص شرایط تیم ملی بیان داشت: این تیم بدون بازی تدارکاتی به کیش و از کیش به بحرین رفت و در 3 دیدار قبلی به نظر می رسید که اسکوچیچ تا حدودی در پی شناخت ترکیب اصلی هم هست. به خصوص بهترین ترکیب در خط میانی.

هماهنگی ملی پوشان ایران نقطه قوت است، کار اصلی در مرحله بعد است

وی اضافه کرد: تراکم بازیکن در خط جلو که عمدتاً هم لژیونرهای پیروز کشور هستند کار سرمربی را هم راحت کرده و هم سخت. سخت از این نظر که چطور باید بهترین ها را از بین این همه لژیونر پیروز انتخاب کرد و راحت از این نظر که هر ترکیبی را انتخاب کند، خیالش کاملاً راحت است.

اقبالی شرح داد: در خط دفاعی و دروازه تکلیف کاملاً مشخص است و اسکوچیچ نفرات مورد نظرش را شناخته و در خط میانی هم به نظر می رسد زوج عزت الهی - نورالهی هافبک های دفاعی باشند و جلوی این دو هم بازیکنانی حضور دارند که از ترکیب آنها می توان خط دوم میانی را ساخت.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه خاطرنشان ساخت: من به نتیجه دریافت تیم ملی در این بازی و صعود به مرحله بعدی مسابقات بسیار امیدوار هستم. کار اصلی تیم ملی در مرحله بعدی است که باید با تدارکات مناسب به این مرحله از مسابقات اعزام شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هماهنگی ملی پوشان ایران نقطه قوت است، کار اصلی در مرحله بعد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هماهنگی ملی پوشان ایران نقطه قوت است، کار اصلی در مرحله بعد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید