واتفورد با توفان 11 دقیقه ای راهی فینال شد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، تهران - خبرنگاران - واتفورد یکشنبه شب و در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در حالیکه دو بر صفر از ولورهمپتون عقب بود در 11 دقیقه پایانی این دیدار بازی را مساوی و با گلزنی در وقت های اضافه با چیزی شبیه معجزه راهی دیدار نهایی این رقابت ها شد.

واتفورد با توفان 11 دقیقه ای راهی فینال شد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی؛ شاگردان نونو اسپیریتو سانتو سرمربی تیم ولورهمپتون یکشنبه شب در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی FA CUP که در استادیوم ومبلی شهر لندن برگزار گردید به دیدار واتفورد رفتند و درحالی با این تیم در وقت های قانونی به تساوی 2 بر 2 دست یافتند که تا دقیقه 79 از حریف خود پیش بودند.

ابتدا مت دوهرتی با گلزنی در دقیقه 36 ولورهمپتون را پیش انداخت و رائول خمینز با گلی که در دقیقه 62 درون دروازه گومز سنگربان تیم واتفورد جای داد فاصله را دو بر صفر کرد اما این سرانجام کار این دیدار نبود و ژرارد دوله فو در دقیقه 79 یکی از گل های خورده واتفورد را جبران و فاصله را به حداقل کاهش داد و با گلی که تروی دی نی در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، بازی را به وقت های اضافه کشاند.

در دقیقه 104 دوله فو یک بار دیگر برای تیم واتفورد گلزنی و شکست تیم خود را با پیروزی عوض کرد.

ولورهمپتون برای راهیابی به دیدار نیمه نهایی ابتدا در سه مرحله تیم های لیورپول، شروزبری تاون و بریستول سیتی را از پیش رو برداشت.

شاگردان سانتو در مرحله یک چهارم نهایی شاگردان اوله گنار سولسشیر در تیم منچستریونایتد را شکست دادند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

بازیکنان تیم واتفورد نیز برای رسیدن به این مرحله تیم های ووکینگ، نیوکاسل و کوئینز پارک رنجرز را مغلوب و در مرحله یک چهارم نهایی تیم سخت کوش کریستال پالاس را شکست داده راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شدند.

شنبه شب در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی منچسترسیتی، برایتون را مغلوب و راهی دیدار نهایی این مسابقات شد.

شبد**ورزشی **9144**1379

منبع: ایرنا

به "واتفورد با توفان 11 دقیقه ای راهی فینال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتفورد با توفان 11 دقیقه ای راهی فینال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید