ویلموتس دنبال ساختار جدید برای تیم های پایه

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، اردوی تیم ملی اواسط خرداد به انتها رسید و مارک ویلموتس با اتمام اردو به بازدید از تمرینات تیم های ملی پایه مشغول شد اما اخیراً اخبار جدیدی از اردوی این تیم در تیر ماه منتشر شده است.

ویلموتس دنبال ساختار جدید برای تیم های پایه

ظاهرا ویلموتس علاوه بر برنامه ریزی برای برگزاری اردوی پنج روزه تیمش در تهران، مشغول ایجاد چارت کاری جدید در تیم های پایه از نوجوانان تا رده سنی امید است.

یکی از مفاد قرارداد مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال ایران، نظارت بر تیم های پایه و ایجاد ساختار جدید برای تعامل بیشتر میان این تیم ها و انتقال بازیکنان از یک رده سنی به رده سنی دیگر است تا استعدادی در این حلقه، نادیده گرفته نگردد. حتی این امکان وجود دارد که هر کدام از مربیان رده های سنی پایه در صورت مشاهده بازیکن با استعدادی که توانایی حضور در رده های سنی بالاتر را هم دارد به تیم بزرگ تر توصیه کند.

سرمربی بلژیکی بعد از بازدید از اردوی تیم م نوجوانان و جوانان، در اردوی آینده تیم امید نیز حضور خواهد یافت.اخباری مبنی بر بازی محبت آمیز تیم ویلموتس و مجیدی در اردوی دو تیم در تیرماه وجود دارد چرا که اردوی هر دو تیم خارج از روزهای رسمی فیفا برگزار می گردد.

3

منبع: ایران ورزشی

به "ویلموتس دنبال ساختار جدید برای تیم های پایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلموتس دنبال ساختار جدید برای تیم های پایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید