پخش مراسم افتتاحیه جام جهانی از شبکه سه

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر در استادیوم البیت دوحه، پیش از شروع بازی دو تیم قطر و اکوادور برگزار گردید. حدود 60 هزار دیدنگر به استادیوم البیت آمده اند تا مراسم افتتاحیه جام جهانی و بازی قطر و اکوادور را از نزدیک دیدن نمایند.

پخش مراسم افتتاحیه جام جهانی از شبکه سه

در ابتدای مراسم، مارسل دسایی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه از کاپ جام دنیای رونمایی کرد و آن را به تماشاگران حاضر در استادیوم نشان داد.

در این مراسم، چهره های سیاسی مختلفی حضور داشتند. رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه، عبدالله دوم پادشاه اردن، بن سلمان، ولیعهد عربستان و آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در ابتدای مراسم دیده شدند. در ادامه امیر قطر به همراه اینفانتینو، رئیس فدراسیون دنیای فوتبال وارد استادیوم شدند.

بعلاوه چهره های فوتبالی مختلفی در استادیوم حضور پیدا کردند. کاکا، رونالدو لوئیز نازاریو، کافو و پیرلوئیجی، کولینا از جمله افرادی بودند که در مراسم افتتاحیه در استادیوم البیت قطر شرکت کردند.

مراسم با نورپردازی و اجرای موسیقی شروع شد و در ادامه مورگان فریمن، بازیگر مطرح سینمای دنیا به روی صحنه حاضر شد و همراه با یک نوجوان معلول قطری اجرای مراسم را بر عهده گرفت.

در حالی که تمام سکو های استادیوم به رنگ آبی عایدیه بود، اجرای پایکوبی شمشیر سنتی و موسیقی بومی حاشیه خلیج فارس با استقبال از سوی علاقه مندان فوتبال حاضر در استادیوم همراه شد.

در ادامه مراسم، پرچم تیم ها به اهتزاز عایدی و عروسک پیراهن تیم های ملی کشور های شرکت کننده در مسابقات به شکل نمادین در میدان رژه رفتند.

پخش سرود های ادوار مختلف جام دنیای و نمایش عروسک های (نمادهای) دوره های قبلی جام دنیای بخش دیگری از این مراسم با شکوه بود.

خاتمه لعیب، نماد عروسکی جام دنیای 2022 قطر، در استادیوم به نمایش عایدی و پس از آن، گروه موسیقی BTS از کره جنوبی و خواننده قطری حاضر در استادیوم، به اجرای قطعات موسیقی پرداختند.

در حاشیه مراسم، امیر قطر پیراهن زرد رنگ را به پدرش داد و او آن پیراهن را به مناسبت افتتاحیه جام دنیای 2022 قطر امضا کرد.

درپایان این مراسم جام دنیای 2022 قطر، با سخنرانی تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر رسما افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه جام دنیای حدود نیم ساعت به طول انجامید و پس از آن مقدمات لازم جهت برگزاری ملاقات افتتاحیه و تقابل تیم های قطر و اکوادور صورت گرفت.

منبع: فرارو

به "پخش مراسم افتتاحیه جام جهانی از شبکه سه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش مراسم افتتاحیه جام جهانی از شبکه سه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید