پربازدیدترین مقاصد گردشگری کشور در سه روز اول نوروز

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، استان های تهران، فارس، اصفهان و استان های شمالی کشور بیشترین سفر و بازدید را داشته اند

پربازدیدترین مقاصد گردشگری کشور در سه روز اول نوروز

وبلاگ فناوری و تکنولوژی : وزیر میراث فرهنگی از تکمیل صددرصدی ظرفیت مراکز اقامتی، سیاحتی، زیارتی و گردشگری کشور در سومین روز از تعطیلات نوروز 1401 اطلاع داد.

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، عزت الله ضرغامی با اشاره به افزایش سفر های نوروزی پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا گفت: هم اکنون شهر های بزرگ زیارتی و سیاحتی کشور با مشکل اقامت و اسکان مسافران و گردشگران روبرو هستند. با توجه به حجم بالای گردشگران و مسافران نوروزی، باید به تقویت زیرساخت ها اهتمام بیشتر داشته باشیم. بنابراین یکی از برنامه های مهم این وزارتخانه توجه به زیرساخت ها و تکمیل و بهره برداری از طرح های گردشگری در سال 1401 است.

او در ادامه اضافه کرد: بازدید از موزه ها، کاخ موزه ها، مراکز دیدنی و پارک های کشور در دو روز گذشته به چهار برابر سال گذشته رسیده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: استان های تهران، فارس، اصفهان و استان های شمالی کشور بیشترین سفر و بازدید را داشته اند.

مهندس ضرغامی گفت: کوشش می کنیم زیرساخت های گردشگری هر چه سریع تر برای بازدیدکنندگان مهیا گردد. ارتقای وضع جاده ها، پارکینگ ها و محل های اسکان از جمله برنامه هایی است که باید با یاری دیگر دستگاه های اجرایی تحقق پیدا کند.

منبع: توریسم آنلاین

به "پربازدیدترین مقاصد گردشگری کشور در سه روز اول نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پربازدیدترین مقاصد گردشگری کشور در سه روز اول نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید