گالاتاسرای مشتری بالوتلی شد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال برشا ممکن است تنها یک سال پس از بازگشت به کشورش، سری A را ترک کند.

گالاتاسرای مشتری بالوتلی شد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشته است که احتمال دارد ماریو بالوتلی، مهاجم تیم فوتبال برشا در خاتمه فصل جاری این تیم را به مقصد ترکیه ترک کند، چرا که مدیر برنامه های او مینو رایولا با تیم گالاتاسرای وارد مذاکره شده است.

بالوتلی تابستان سال گذشته پس از بازی در تیم های نیس و مارسی فرانسه به کشورش برگشت، اما باز هم آن طور که انتظار می رفت نتوانست گلزنی کند و با این وجود رایولا برای عقد قراردادی دو ساله میان مهاجم سابق تیم های اینتر و میلان با زردوقرمزپوشان استانبول دست به کار شده است.

عملکرد ضعیف بالوتلی در خط حمله یکی از دلایل قرار دریافت برشا در پایین جدول پس از انجام 26 بازی در سری A بوده است. او در 19 بازی اش برای برشا از زمان بازگشت به ایتالیا، تنها پنج گل زده است و تیمش را در سراشیبی سقوط به سری B می بیند. به همین دلیل احتمال اینکه این بازیکن 29 ساله به دوران حضورش در کالچو خاتمه دهد وجود دارد.

با همه ناکامی های چند سال اخیر بالوتلی، گالاتاسرای به جذب او تمایل فراوانی دارد. طبق گزارش گاتزتا، گالاتاسرای می خواهد با سوپرماریو قراردادی دو ساله ببندد که امکان تمدید آن برای سال سوم هم وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گالاتاسرای مشتری بالوتلی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گالاتاسرای مشتری بالوتلی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید