ژوائو: در اسپانیا به وینیسیوس حسادت می نمایند!

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، وینیسیوس یکشنبه گذشته در بازی رئال مادرید مقابل مایورکا دقایق سختی را پشت سر گذاشت. او هم از روی سکوها شعارهای بعضا نژادپرستانه می شنید و هم در زمین مورد آزار و اذیت کلامی بازیکنان مایورکا قرار داشت و بارها نیز روی او مرتکب خطا شدند. به خصوص مافِئو و رائیو، دو بازیکن مایورکا، از ابتدای بازی سعی در تحریک وینیسیوس داشتند و بالاخره پیروز نیز شدند و وینی یک کارت زرد گرفت.

ژوائو: در اسپانیا به وینیسیوس حسادت می نمایند!

تحریک کردن وینیسیوس و خطاهای زیادی روی او در بازی به عادت تیم های اسپانیایی تبدیل شده و وینی حتی در برنابئو نیز از این رفتارها در امان نیست. کارلو آنچلوتی اخیرا گفت که وینیسیوس مشکل نیست بلکه مشکل از فوتبال اسپانیاست.

ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی چلسی که از اتلتیکو قرضی برای این باشگاه بازی می نماید نیز از وینیسیوس دفاع کرد. او به آاس گفت: وینیسیوس را می زنند و به او توهین می نمایند چون وینی بهتر از آنهاست و به او حسادت می نمایند. فوتبال فقط دویدن و پاس دادن نیست و به جادو هم احتیاج دارد. وینیسیوس هرگز یک مشکل نیست و نقدها از سبک بازی او غیرمنصفانه اند. او سریع است و عالی دریبل می زند. گل می زند و پاس گل می دهد. وینی الان در برترین فرمش است و برای همه مدافعان جهان مهار او کار دشواری است. وینی باید به همین سبک بازی ادامه دهد و نگران نباشد.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "ژوائو: در اسپانیا به وینیسیوس حسادت می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژوائو: در اسپانیا به وینیسیوس حسادت می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید