کارمندان دورکار آمریکایی برای ارتقا حاضر به سرقت اطلاعات هستند

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی به نقل از زددی نت، با توجه به همه گیرشدن دورکاری در بسیاری از نقاط دنیا و از جمله آمریکا، چالش های جدیدی برای سازمان های دولتی و خصوصی اتفاق افتاده است. یکی از این چالش ها میزان تعهد کارمندان به حفظ اسرار حرفه ای و شغلی و عدم افشای آنهاست.

کارمندان دورکار آمریکایی برای ارتقا حاضر به سرقت اطلاعات هستند

آنالیز اجرا شده توسط مؤسسه تحقیقاتی زتی در همین زمینه نشان می دهد 27 درصد از کارمندان آمریکایی اعتراف نموده اند که حاضر هستند برای پیشرفت و دریافت ترفیع رفتارهای کاری غیرحرفه ای و غیراخلاقی و از جمله سرقت اطلاعات حیاتی را انجام دهند.

آنالیز یادشده که با ارسال پرسشنامه برای 1001 کارمند در آمریکا اجرا شده، نشان می دهد 57 درصد از این افراد اعتراف نموده اند که حداقل یک بار رفتار کاری غیراخلاقی و نادرستی داشته اند 66 درصد از پاسخ دهندگان هم گفته اند موضوعات و مسائل مهمی را در محل کار خود مخفی نموده اند.

65 درصد از شرکت کنندگان در این تحقیق می گویند برای پیشرفت زیرآب رئیسشان را زده اند و 59 درصد هم اذعان نموده اند در دوره دورکاری به مدیر بالادست خود دروغ گفته اند.

از جمله دیگر تخلفات کارمندان در ایام دورکاری می توان به دروغ گویی در خصوص توانایی ها (53 درصد)، بدگویی از همکار (48 درصد)، دروغ گویی در خصوص امور حرفه ای (47 درصد)، دروغ گویی در خصوص همکاران (41 درصد)، دروغ گویی به مشتریان (39 درصد) اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کارمندان دورکار آمریکایی برای ارتقا حاضر به سرقت اطلاعات هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارمندان دورکار آمریکایی برای ارتقا حاضر به سرقت اطلاعات هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید