کیفیت بالا و قیمت پایین رمز موفقیت فعالان صنایع دستی است

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، هنرمند صنایع دستی گفت: در شرایط مالی فعلی فراوری محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت پایین می تواند رمز موفقیت فعالان صنایع دستی باشد.

کیفیت بالا و قیمت پایین رمز موفقیت فعالان صنایع دستی است

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، شهرام سیفی هنرمند صنایع دستی توضیح داد: تولیدات صنایع دستی تا 2 سال پیش می توانست هزینه های روزمره زندگی را جبران کند اما اکنون وضعیت فروش محصولات صنایع دستی بسیار نامساعد است.

این هنرمند سازنده سازهای سنتی بیان نمود: از سال 87 مشغول به فعالیت در حوزه ساخت سازهای سنتی هستم و در سال 94 پیروز به دریافت 2 نشان ملی در ساخت ساز سنتور نیز شدم.

سیفی ادامه داد: سنتور، ویولون و تار سنتی از جمله سازهایی است که بنده ساخت آنها را به صورت حرفه ای دنبال می کنم و در این خصوص نیز هیچ گونه آموزشی ندیدم و با جستجو و علاقه این کار ها را انجام می دهم.

او اضافه نمود: در سال های گذشته فعالان این حوزه در سطح اردبیل بیش از ده ها مورد بود اما اکنون این تعداد بسیار انگشت شمار شده اند که متاثر از شرایط مالی و نبود بازار هدف در این حوزه است.

این هنرمند سازنده سازهای سنتی اضافه نمود: این کار یک کار هنری است و قطعا علاقه مندان زیادی در میان مردم نیز دارد که امیدواریم با بهبود وضعیت مالی فروش این محصولات و سایر محصولات صنایع دستی نیز افزایش یابد.

منبع: میراث آریا

به "کیفیت بالا و قیمت پایین رمز موفقیت فعالان صنایع دستی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت بالا و قیمت پایین رمز موفقیت فعالان صنایع دستی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید