گتوسو: میلان فقط بولونیا را قلقلک داد، مشت محکمم به اینزاگی نشانه علاقه ام به او بود!

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکرد شاگردانش در مصاف بدون گل در خانه بولونیا راضی نیست.

گتوسو: میلان فقط بولونیا را قلقلک داد، مشت محکمم به اینزاگی نشانه علاقه ام به او بود!

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی ، جنارو گتوسو سرمربی میلان بار دیگر شاهد توقف مردانش در این فصل از رقابت های سری A بود. او شب گذشته (سه شنبه) در آخرین بازی از هفته شانزدهم سری A مقابل هم تیمی سابقش فیلیپو اینزاگی که این روزها سرمربی بولونیا است نهاده شد اما زورش به او و مردانش نرسید.

گتوسو به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما بر توپ تملک داشتیم اما تملکی بی خطر. اگر نگاهی به گذشته بیندازیم، می بینیم که اینتر هم در بازی اش در خانه بولونیا به شیوه ای مشابه بازی را برد اما رم اینجا باخت. ما هم در این بازی هر کاری انجام دادیم جز زدن ضربات آخر دقیق و خوب. از نظر کیفیت بازی، باید بگویم که بازی مان در سطح متوسطی قرار داشت. ما عملاً خط دفاعی بولونیا را فقط قلقلک دادیم به جای آنکه آن را بکوبیم. مقابل تیمی که با 10 نفر دفاع می کرد و هیچ برنامه جدی هم برای حمله نداشت، ما باید با فشار بیشتر و قاطع تر بازی می کردیم.

گتوسو اضافه نمود: در نیمه دوم ما برای مدتی طولانی با سیستم 3-3-4 و با بازیکنان متفاوت مانند بوناونتورا بازی کردیم. داشتن مهاجمان بیشتر در محوطه جریمه حریف الزاماً بدان معنا نیست که ما خط حمله کارآمدتری خواهیم داشت. فکر می کنم زمانی که ما با سیستم 2-4-4 بازی می کنیم ممکن است بازی مان برای حریف کمی قابل پیش بینی گردد. زمانی که شما دو مهاجم دارید، اگر برای عرض دادن به بازی تان حرکات مختلفی انجام ندهید، باز کردن فضا در میان مدافعان حریف کار غیرممکنی می گردد. وقتی مهاجمان حرکات درستی انجام ندهند تا خط دفاع حریف باز گردد، بازی ما بیش از اندازه قابل پیش بینی می گردد.

میلان هفته آینده یک بازی سخت مقابل فیورنتینا دارد که برای آن بازی دو مهره اصلی خود تیموئه باکایوکو و فرانک کسیه را در اختیار نخواهد داشت.

گتوسو با اشاره به این موضوع مطرح کرد: ما دو بازیکن مهم مان را در اختیار نداریم اما روی نیمکت کلی گزینه داریم. با این حال ما در بازی های بعدی مان تیم از پیش بازنده نخواهیم بود و سعی می کنیم تا مسائل تیم مان را رفع کنیم.

پس از بازی گتوسو ملاقات خاصی میان گتوسو و فیلیپو اینزاگی انجام شد. اینزاگی پس از بازی فاش کرد که گتوسو طبق عادت قدیمی دوران بازیگری اش در میلان به محض دیدن او موقع احوالپرسی مشتی به کمر او زده است.

سرمربی روسونری در این باره هم گفت: هرچه من محکم تر به یکی مشت بزنم، نشان می دهد که بیشتر او را دوست دارم! اگر من به شما مشت محکمی نزنم، معنایش این است که خیلی از شما خوشم نمی آید. من کارم را دوست دارم، این باعث می گردد احساس سرزندگی کنم و به من چیزهای زیادی می دهد، البته این کار ممکن است باعث گردد سریع تر پیر شوم!

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گتوسو: میلان فقط بولونیا را قلقلک داد، مشت محکمم به اینزاگی نشانه علاقه ام به او بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو: میلان فقط بولونیا را قلقلک داد، مشت محکمم به اینزاگی نشانه علاقه ام به او بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید