ناینگولان دوباره مصدوم شد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، هافبک بلژیکی تیم فوتبال اینتر برای مدتی خانه نشین خواهد بود.

ناینگولان دوباره مصدوم شد

به گززارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، راجا ناینگولان هافبک تیم فوتبال اینتر ممکن است دربی دلامادونینا مقابل رقیب همشهری یعنی میلان را که در تاریخ 26 اسفند برگزار می شود از دست بدهد، چرا که او در تمرینات امروز (چهارشنبه) نراتزوری دچار مصدومیت عضلانی جدیدی شده است.

باشگاه اینتر امروز گزارش کرد که در معاینات اجرا شده مشخص شده که هافبک سابق تیم فوتبال رم از ناحیه پای چپ دچار کشیدگی شده است و حداقل تا هفته آینده خانه نشین خواهد بود و در آن زمان ارزیابی های جدیدی از وضعیت او به عمل خواهد آمد.

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی مصدومیت ناینگولان او را از دو بازی بعدی اینتر مقابل تیم های اینتراخت فرانکفورت در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا و اسپال در هفته بیست و هفتم سری A باز خواهد داشت، ضمن اینکه حضور او در بازی برگشت مقابل اینتراخت فرانکفورت و دربی شهر میلان در هاله ای از ابهام قرار می دهد.

غیبت ناینگولان در حالیست که برترین گلزن و مهاجم نوک اینتر هم این روزها به دلیل بروز اختلاف میان وی و باشگاه از شرکت در تمرینات و بازی های اینتر خودداری می کند و نزدیک به یک ماه است که برای این تیم به میدان نرفته است.

این دومین مصدومیت ناینگولان در فصل جاری است. او در اوایل فصل هم نزدیک به یک ماه و نیم نتوانست نراتزوری را همراهی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ناینگولان دوباره مصدوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناینگولان دوباره مصدوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید