استارتاپ

ارائه دستاوردها و محصولات پژوهشی و فناورانه دانشگاه آزاد در 8 محور

رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ 8 تا 11 خردادماه جاری در محل مصلای بزرگ تهران برگزار می گردد.

16 تیر 1401

قصۀ داده ها: گزارش های تخصصی از کسب وکارهای آنلاین چه کمکی به رشد اقتصاد دیجیتال در ایران می نماید؟

به نقل از اندیشه پویا، شماره 75؛ با انتشار گزارش تفصیلی فعالیت خبرنگاران در سال 1399 درمی یابیم که بیش از 4 و نیم میلیون تنوع کالایی به وسیله جامعه ای فراتر از 150 هزار کسب وکار در این پلتفرم عرضه می گردد و بیش از 30 میلیون بار در ماه از این پلتفرم بازدید می گردد...

19 شهریور 1400

چارچرخ، امدادرسان خودروهای جاده

شاید این موضوع برای شما هم پیش آمده باشد که خودروتان در خیابان دچار مشکل شده و در لحظه احتیاج به حضور امدادگر متخصص یا خودروبر داشته اید و احتمالا احتیاج به سامانه ای هوشمند که به راحتی شما را از شرایط ناگوار نجات دهد، احساس نموده اید. شاید گاهی اوقات...

3 آبان 1399

عرضه سامانه ای که حملات سایبری را پیش بینی می کند

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دستاوردهای این پژوهشگاه گفت: سامانه پدسای این پژوهشگاه شرایطی را فراهم می کند که یک قدم از حمله جلوتر باشیم؛ چراکه پدسا قبل از حمله میزان تاب آوری زیرساخت ها را می سنجد.

17 بهمن 1398

همکاری با استارت آپ ها، راز زنده ماندن در اکوسیستم فضایی ، ساخت ماهواره پیغام 2 وارد فاز اجرایی می گردد

مدیر کنترل سیستم پروژه ماهواره دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: کار ساخت ماهواره سنجش از راه دور پیغام 2 شروع شده و امیدواریم با همکاری استارت آپ ها به نتایج مطلوبی دست یابیم.

30 آبان 1398

مرگ روزی 45 تا 55 نفر در تصادفات در کشور، افزایش آمار تصادفات اتوبوس ها طی دو ماه اخیر

رییس پلیس راهور ناجا با تاکید بر تشدید نظارت های فنی در پایانه های اتوبوسرانی بر لزوم استقرار پلیس راهور در پایانه ها تاکید کرد.

1 آبان 1398