استقبال 3 هزار نفر از جشنواره سفر به زیستگاه زاغ بور در بیارجمند

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان شاهرود از استقبال بیش از سه هزار نفر از یازدهمین جشنواره گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور در بیارجمند اطلاع داد.

استقبال 3 هزار نفر از جشنواره سفر به زیستگاه زاغ بور در بیارجمند

مرتضی نظری، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود اظهار کرد: یازدهمین جشنواره گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور با استقبال بیش از سه هزار نفر در بخش بیارجمند شاهرود برگزار گردید.

وی گفت: رویداد گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور پنج شنبه و آدینه 5 و 6 آبان ماه سال جاری هم زمان با فصل طلایی پاییز و زمان مناسب پرنده نگری در روستای هدف گردشگری قلعه بالا بخش بیارجمند برگزار گردید.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود اضافه نمود: بازدید از بافت پلکانی روستای هدف گردشگری قلعه بالا، حمام تاریخی قلعه بالا، صنایع دستی فاخر زنان هنرمند منطقه و سوغات متنوع، پارک ملی توران و سایت تخصصی نگهداری یوزپلنگ آسیایی و زیستگاه زاغ بور و گورخر آسیایی ازجمله برنامه های این رویداد گردشگری بود که موردتوجه گردشگران نهاده شد.

نظری با اشاره به برپایی 12 غرفه عرضه و فروش صنایع دستی و سوغات محلی در حاشیه این رویداد گردشگری گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی و ورکشاپ های تخصصی در زمینه پرنده شناسی، جانورشناسی و خزنده شناسی، آموزش و فرهنگ سازی برای بچه ها، گردشگری مسؤولانه و رصد تخصصی آسمان از دیگر برنامه های این جشنواره بود که برای نخستین بار اجرا شد.

وبلاگ فناوری و تکنولوژی سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "استقبال 3 هزار نفر از جشنواره سفر به زیستگاه زاغ بور در بیارجمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال 3 هزار نفر از جشنواره سفر به زیستگاه زاغ بور در بیارجمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید