اعتبارات قرض الحسنه ازدواج جوانان، پشتوانه قانون افزایش جمعیت

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خوزستان، 3 هزار و 900 میلیارد تومان اعتبارات قرض الحسنه برای ازدواج جوانان در نظر گرفته شده است که این مصوبه می تواند پشتوانه خوبی برای قانون افزایش جمعیت باشد.

اعتبارات قرض الحسنه ازدواج جوانان، پشتوانه قانون افزایش جمعیت

صادق خلیلیان نشست شورای راهبردی جمعیت که امروز (23 آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار گردید، با اشاره به قانون جوانی جمعیت اظهار کرد: امیدواریم در دو ماهی که قانون مشخص نموده است، آیین نامه های اجرایی این قانون تدوین گردد و به سمت اجرایی شدن آن برویم.

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، وی افزورد: رشد جمعیت در جهان یک سیاست راهبردی است. اکنون کشورهایی که دچار رشد منفی یا صفر بوده اند درصدد برآمده اند سیاست های تشویقی رشد جمعیت را در پیش بگیرند.

استاندار خوزستان گفت: سیاست فعلی جمهوری اسلامی، افزایش رشد جمعیت و حمایت از ازدواج است و به همین دلیل این قانون در بالاترین سطح، حمایت ها را پیش بینی نموده است.

وی اعلام کرد: برای آمادگی به منظور اجرایی کردن این قانون، باید با اتخاذ تمهیداتی به این سمت برویم بنابراین باید کارگروهی در این زمینه تشکیل گردد.

خلیلیان با بیان اینکه شاخص های وقایع حیاتی خوزستان دارای شرایط نسبتا مطلوبی است و جای خرسندی دارد، گفت: در صدور کارت ملی هوشمند، اخلالی در سطح کشور پیش آمده است که امیدواریم این مشکل حل گردد. مکاتبات باید انجام گردد تا این کار در خوزستان سریع تر انجام گردد.

وی با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور اعلام کرد: در چارچوب سفر دولت، مصوبات خوبی برای توسعه استان خوزستان گرفته ایم که تصویب هفت طرح تامین آب شرب بهداشتی و باکیفیت یکی از این مصوبات است؛ یکی از این طرح ها طرح غدیر است که 52 درصد جمعیت استان را تحت پوشش قرار می دهد.

استاندار خوزستان با تاکید بر پیگیری مصوبات و اعتبارات به منظور بهبود زیرساخت های خوزستان، گفت: لازمه افزایش جمعیت، توسعه زیرساخت ها و بهبود شرایط مالی است که در قالب مصوبات سفر ریاست جمهور، تقریبا 36 هزار میلیارد تومان اعتبارات برای خوزستان در بخش های مختلف از جمله آب و فاضلاب، راه ها، بهداشت و درمان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: 3 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زا برای حل مسائل کارخانه های نیمه کاره یا غیرفعال در نظر گرفته شده است که بر اساس برآورد اجرا شده، اجرای این طرح ها 150 هزار فرصت شغلی ایجاد می نماید.

خلیلیان گفت: اعتبارات تکمیل، احداث یا تجهیز 9 بیمارستان نیز اختصاص یافته است. در زمینه های فرهنگی و موارد مختلف نیز طرح هایی در نظر گرفته شده است.

وی اعلام کرد: در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خوزستان، 3 هزار و 900 میلیارد تومان اعتبارات قرض الحسنه برای ازدواج جوانان در نظر گرفته شده است که این مصوبه می تواند پشتوانه خوبی برای قانون افزایش جمعیت باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعتبارات قرض الحسنه ازدواج جوانان، پشتوانه قانون افزایش جمعیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات قرض الحسنه ازدواج جوانان، پشتوانه قانون افزایش جمعیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید