انصارالله: آتش بس اعلام شده یک نمایش است

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، ایسنا نوشت: عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن آتش بس اعلام شده از سوی ائتلاف عربستان را تنها یک نمایش دانست و تاکید کرد، ادامه محاصره یمن به معنای ادامه عملیات نظامی از سوی ائتلاف عربستانی است

انصارالله: آتش بس اعلام شده یک نمایش است

محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت وگو با شبکه خبری المیادین اظهار کرد: ادامه محاصره یمن به معنای ادامه عملیات نظامی از سوی ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان است و این یعنی جنگ ادامه دارد.

البخیتی گفت: اقدام امروز عربستان تنها یک مانور است زیرا بارها توقف عملیات های نظامی را گفت اما حملات خود به مناطق یمن را متوقف نکرده است.

این عضو شورای سیاسی انصارالله اضافه کرد: معیارهای قدرت به نفع صنعاء تغییر یافته اند و ائتلاف عربستانی از آزادسازی سایر استان ها نگران است.

او تاکید کرد: اگر محاصره لغو نشود، این یک تاکتیک علنی برای سامان دهی به نیروهای این ائتلاف پس از خسارت هایی است که عربستان متحمل شده است.

البخیتی در ادامه با اشاره به اینکه محاصره یمن به دست عربستان منجر به شیوع بسیاری از بیماری های واگیردار و امراض و گرسنگی شده، گفت: مساله ویروس کرونا فرصتی برای عربستان و سایر کشورها جهت خروج از باتلاق جنگ و حفظ آبرو است.

البخیتی تاکید کرد: صنعاء به توقف کامل جنگ و لغو قطعی محاصره پایبند است.

او با افشای اینکه رایزنی های میان افسران ائتلاف عربستانی ضد یمن و مزدوران آنها برای منتقل کردن ویروس کرونا به کشور رصد شده اند، گفت: عربستان می داند بخش بهداشت و درمان ما قادر به تحمل بار بحران کرونا نیست با این وجود یمنی های بیشتری را اعزام می کند.

این عضو انصارالله با تاکید بر اینکه بیشتر یمنی ها اکنون از خطر دخالت امارات و عربستان در یمن آگاه هستند، گفت: بیشتر مزدوران این ائتلاف از سیاست عربستان در مورد انتشار ویروس کرونا در یمن نگران هستند.

وی با تاکید بر اینکه یمنی ها در پاسخ به هرگونه تصمیم عربستان درباره شیوع ویروس کرونا در یمن به جبهه ها خواهند رفت، گفت: عربستان پیشتر با صلح مخالفت کرده و بر حل و فصل نظامی تکیه کرده بود.

312 310

منبع: خبرآنلاین

به "انصارالله: آتش بس اعلام شده یک نمایش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله: آتش بس اعلام شده یک نمایش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید