برترین اسمارت فون هایی که در دسامبر 2018 معرفی می شوند: از اوپو R17 Pro تا سامسونگ گلکسی A8s و دیگران

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، وارد آخرین ماه سال 2018 شدیم. اسمارت فون های پرچم دار سال جاری معرفی شدند ولی هنوز دلایلی برای هیجان و انگیزه وجود دارد.

برترین اسمارت فون هایی که در دسامبر 2018 معرفی می شوند: از اوپو R17 Pro تا سامسونگ گلکسی A8s و دیگران

علاقه مندان جهانی موبایل می توانند همانند ماه های اکتبر و نوامبر، از ماه دسامبر هم لذت ببرند چون چندین اسمارت فون رده بالا و منحصربه فرد معرفی و عرضه می گردد.

کاربرانی که دنبال گوشی های خاص و رده متوسط بازار هستند؛ قطعا باید ماه آخر سال را هم دنبال نمایند. در ادامه، فهرستی از برترین معرفی های دسامبر 2018 برای شما گردآوری کردیم:

اوپو R17 Pro

خاتمه اوپو می خواهد گوشی های سری R خود را در هند معرفی کند. اولین گوشی این سری به نام R17 Pro در روز 4 دسامبر در شهر بمبئی معرفی خواهد شد.

بزرگ ترین ویژگی اسمارت فون R17 Pro را می توان فناوری شارژ سریع SuperVOOC دانست. این گوشی در پنل پشتی از دوربینی سه گانه با دو دیافراگم سود می برد. حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی بعضی از مشخصات این اسمارت فون هستند.

سامسونگ گلکسی A8s

در حالی که طراحی ناچ جریان اصلی اسمارت فون های در سال 2018 بود؛ سامسونگ می خواهد آخرین گوشی خود در امسال را با یک ناچ متفاوت و بسیار کوچک عرضه کند.

اسمارت فون Galaxy A8s از نظر طراحی فوق العاده است و فقط از یک حرفه کوچک در صفحه نمایش برای عکاسی سلفی سود می برد. اولین اسمارت فونی است که از نمایشگرهای Infinity-O این شرکت استفاده می نماید و حاشیه بسیار کمی دارد. گفته می گردد سامسونگ از این زبان طراحی به طور گسترده ای در سال 2019 استفاده خواهد نمود.

هواوی نوا 4

هنوز درباره جزییات و مشخصات گوشی گلکسی A8s سامسونگ مطمئن نیستیم. مثلا، نمی دانیم قطعا صفحه نمایش Infinity-O دارد یا خیر!

ولی هواوی در 12 دسامبر اسمارت فون میان رده نوا 4 خود را با صفحه نمایش Infinity-O و یک دروبین زیر نمایشگر معرفی می نماید. بسیاری از مشخصات و طراحی نوا 4 شبیه به گلکسی A8s سامسونگ است.

وان پلاس 6T McLaren Edition

شرکت وان پلاس در امسال دو گوشی وان پلاس 6 و وان پلاس 6 تی را معرفی کرد که جزو پرچم دارهای این شرکت و اندرویدی ها در سال 2018 بودند.

حالا بعضی منابع چینی تایید کردند این شرکت یک نسخه ویژه از وان پلاس 6 تی را طی رویدادی در 11 دسامبر معرفی می نماید. مکان این معرفی شهر لندن انگلیس عنوان شده است. وان پلاس رویداد دیگری در روز 12 دسامبر در کشور هند دارد.

اسمارت فون وان پلاس 6 تی نسخه مک لارن با 10 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می گردد تا اولین اسمارت فون جهان با این میزان حجم رم باشد.

نوکیا 8.1

شرکت HMD Global پس از عرضه نوکیا X7، حالا دارد برای معرفی یک اسمارت فون میان رده در بازارهای جهانی آماده می گردد.

نوکیا 8.1 از سیستم عامل اندروید وان بهره برده و به خاطر طراحی فوق العاده اش در معرض دید مردم است. نمایشگر 6.18 اینچی +Full HD، دوربین پشتی دوگانه، باتری نسبتا بزرگ 3500 میلی آمپرساعتی بعضی از مشخصات جذاب نوکیا 8.1 هستند.

قرار است این اسمارت فون نوکیا در 6 دسامبر معرفی گردد.

میزو M16

شرکت میزو می خواهد پس از 18 ماه با معرفی سه گوشی دوباره وارد بازار هند گردد.

انتظار می رود این شرکت اسمارت فون های میزو M16، میزو M6T و میزو 16X را در این بازار معرفی کند.

میزو M16 یک پرچم دار این شرکت و برای رقابت با وان پلاس 6T است. گوشی میزو M6T یک اسمارت فون مالی و 16X میان رده ای برای بازارهای هند در رقابت با گوشی های شیائومی است.

رویداد میزو 5 دسامبر در کشور هند برگزار می گردد.

منبع

منبع: یک پزشک

به "برترین اسمارت فون هایی که در دسامبر 2018 معرفی می شوند: از اوپو R17 Pro تا سامسونگ گلکسی A8s و دیگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین اسمارت فون هایی که در دسامبر 2018 معرفی می شوند: از اوپو R17 Pro تا سامسونگ گلکسی A8s و دیگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید