بودجه 2 میلیاردی برای حضور 46 ورزشکار پیوند اعضا در مسابقات جهانی انگلیس

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماری های خاص از اعزام 46 ورزشکار ایران در دوازده رشته ورزشی به بازی های جهانی نیوکاسل انگلیس خبر داد.

بودجه 2 میلیاردی برای حضور 46 ورزشکار پیوند اعضا در مسابقات جهانی انگلیس

مهین فرهادی زاد در گفت وگو با وبلاگ فناوری و تکنولوژی، افزود: در مسابقات جهانی پیوند اعضا و بیماری های خاص که 2 سال گذشته در مالاگای اسپانیا برگزار گشت، تیم ایران در 12 رشته شرکت کرده بود، اما در مسابقات جهانی امسال که از 28 مرداد تا دوم شهریور به میزبانی نیوکاسل برگزار خواهد شد در ابتدا تصمیم داشتیم در 15 رشته ورزشی حضور داشته باشیم که متأسفانه حضور رشته هایی همچون قایقرانی در بخش زنان و مردان و پدل تنیس از سوی میزبان مورد موافقت قرار نگرفت و ما (با 60 نفر که 45 نفر آنها ورزشکار هستند) در دوازده رشته ورزشی شنا، دوومیدانی، اسکواش، پتانک، دارت، دوچرخه سواری، تیروکمان، بولینگ، تنیس روی میز، بدمینتون، تنیس و پیاده روی جاده شرکت خواهیم کرد. البته اینکه کشور میزبان با حضور این تعداد ورزشکار موافقت و برای آنها ویزا صادر کند، هنوز مشخص نیست و ما همچنان منتظر صدور ویزا از سوی انگلستان هستیم.

وی گفت: دو سال گذشته که این مسابقات در مالاگای اسپانیا برگزار گشت، کشور میزبان از 117 نفری که برای حضور در این مسابقات لیست داده بودیم تنها با اعزام 60 نفر به مسابقات جهانی موافقت کرد. امیدوارم در این دوره شرایط بهتر از دوره قبل باشد تا بتوانیم در جدول رده بندی جهانی به جایگاه بهتری نسبت به دوره قبل دست پیدا کنیم.

دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماری های خاص افزود: برای آماده سازی تیم جهت شرکت در مسابقات جهانی نیوکاسل انگلستان چهارمین اردوی تمرینی ورزشکاران اعزامی به این مسابقات از یکم تا 7 مرداد در رشته های بدمینتون، شنا، دوومیدانی، دارت، پتانک، اسکواش، دوچرخه سواری و تنیس روی میز در زنجان و بولینگ، تنیس و تیروکمان در تهران برگزار خواهد شد. البته در این دوره از مسابقات تعداد زنان ورزشکار اعزامی نسبت به دوره گذشته که در اسپانیا برگزار گشت افزایش پیدا کرده است، به طوری که در دوره گذشته تعداد زنان اعزامی 13 نفر بود و در این دوره به 21 نفر افزایش پیدا کرده که این رشد چشمگیر است.

فرهادی زاد در پایان پیرامون این پرسش که آیا برای اعزام کاروان مشکل اعتباری دارید یا خیر، گفت: برای اعزام این تعداد ورزشکار به مسابقات جهانی نیوکاسل انگلستان 2 میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده بود که بخشی از این بودجه تأمین شده و به دنبال تأمین بخش دیگر اعتبارات توسط اسپانسر هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بودجه 2 میلیاردی برای حضور 46 ورزشکار پیوند اعضا در مسابقات جهانی انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه 2 میلیاردی برای حضور 46 ورزشکار پیوند اعضا در مسابقات جهانی انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید