تیم درجه یکی داریم، طرفداران اسلام آبادی فوق العاده اند

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، خبرنگاران/کرمانشاه سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب از آمادگی کامل تیمش برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول هندبال کشور اطلاع داد.

تیم درجه یکی داریم، طرفداران اسلام آبادی فوق العاده اند

علیرضا بکماز در گفت و گو با وبلاگ فناوری و تکنولوژی، در تشریح آخرین شرایط تمرینات تیمش برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول هندبال، اظهار کرد: از حدود دو ماه پیش تمرینات را با جذب بازیکنان نو و جوان آغاز کردیم تا زمان آغاز رقابت های لیگ ساختاری مستحکم داشته باشیم.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه بیشتر بازیکنان این تیم به علت عدم حضور زاگرس اسلام آبادغرب در رقابت های لیگ برتر سال گذشته جذب تیم های دیگر شده اند، کوشش کردیم تا بتوانیم بازیکنان نو و خوبی را جذب کنیم، بنابراین 21 بازیکن جوان که حدود 50 درصد آنها بومی استان هستند را جمع آوری کردیم.

سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب توضیح داد: بازیکنانی که جذب تیم زاگرس شده اند را از چندسال پیش در رقابت های لیگی هندبال کشور زیر نظر داشتم و می توان گفت که بازیکنانی بسیار با انگیزه و بااستعداد هستند که بکار گرفته ایم.

وی گفت: با برنامه ریزی و زمانبندی مناسب تمرینات تیم ادامه دارد و علاوه بر تمرینات هر روزه، برطرف اشکال هم می کنیم. باشگاه نیز امکانات خوبی را در اختیارمان قرار داده است.

بکماز به پیگیری طرفداران اسلام آبادغربی در مورد آخرین شرایط تیمشان اشاره نمود و گفت: طی چندسالی که تیم زاگرس در رقابت های لیگ هندبال ایران حضور داشته، شوری که طرفدارانش در دیدارهای خانگی ایجاد می کردند فوق العاده و بین تیم ها زبانزد بود و این روزها هم مدام پیگیر آخرین شرایط تمرینات تیم محبوبشان هستند و برخوردهایی که پس از آمدن به اسلام آبادغرب از آنها دیده ام بسیار خوب بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در رقابت های لیگ پیش رو امکان حضور تماشاگران بصورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی وجود دارد یا خیر نیز گفت: هنوز فدراسیون در این رابطه چیزی ابلاغ نکرده و اطلاعی نداریم که چه برنامه ای خواهند داشت، اما امیدواریم با حضور تماشاگران پرشورمان بتوانیم دیدارهای خانگی را برگزار کنیم.

سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب یادآورشد: البته هنوز فدراسیون زمان دقیق رقابت ها را تعیین نکرده و تنها اعلام شده که اواخر آذر برگزار می گردد، با این وجود بازیکنان ما هم از نظر تاکتیکی و هم بدنی برای حضور در رقابت ها آماده اند.

وی در ادامه به شرایط نامناسب سالن شهید شهبازی محل برگزاری رقابت های خانگی تیم اسلام آبادغرب اشاره نمود و گفت: متاسفانه نور و کفپوش این سالن اصلا مناسب نیست، هرچند که قرار بود که آن را تعمیر نمایند، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

بکماز تاکید نمود: این سالن تنها برای تیم هندبال زاگرس نیست، بلکه برای رشته های سالنی دیگر برای مردم اسلام آباد ساخته شده، اما شرایطی که دارد در شان مردم خوب این شهر نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تیم درجه یکی داریم، طرفداران اسلام آبادی فوق العاده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم درجه یکی داریم، طرفداران اسلام آبادی فوق العاده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید