خبرنگاران افزایش آمار فوتی ها و بستری های کرمانشاه نگران کننده است

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، افزایش آمار فوتی ها و بستری ها در استان را نگران کننده و بحرانی دانست و گفت: به دلیل این شرایط طرح محدودیت ساعت کاری اصناف و مشاغل از روز گذشته (سه شنبه) در شهر کرمانشاه شروع شد که انتظار همراهی عمومی با آن را داریم.

خبرنگاران افزایش آمار فوتی ها و بستری های کرمانشاه نگران کننده است

به گزارش خبرنگار وبلاگ فناوری و تکنولوژی، حسین خوش اقبال روز چهارشنبه در بازدید از تیم های قرارگاه نظارتی در شهرداری کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که با همراهی مردم و اصناف طرح محدودیت ساعات کاری مشاغل موجب از هم گسیختن زنجیره انتقال کرونا باشد.

وی با ابراز نگرانی از شرایط بیماری کرونا گفت: مجموعه علوم پزشکی و کادر درمانی با خستگی روبرو شده اند و رعایت دستورالعمل ها و کاهش آمار مبتلایان می تواند باعث تجدید روحیه کادر درمان گردد.

رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد استانی مدیریت کرونا اضافه کرد: با همراهی اصناف و مشاغل گام موثری در قطع شدن زنجیره بیماری بر می داریم.

وی با تقدیر از کوشش های شهرداری و سازمان های مرتبط با مدیریت شهری در مدیریت کرونا اضافه کرد: از زمان شکل گیری ستاد ویژه کرونا در شهرداری، حقیقتا پرسنل خدوم این مجموعه باوجود موانع و مسائل کار بزرگی را انجام دادند.

خوش اقبال ضمن اشاره به وجود مسائل معیشتی و مالی مردم توضیح داد: توقع این است که گروه های مشمول این محدودیت ها همکاری لازم را داشته باشند و گامی موثر در قطع شدن زنجیره انتقال بیماری کرونا بردارند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم همکاری تمام دستگاه ها با اکیپ های نظارتی خاطرنشان کرد: اولویت اول دستگاه های اجرایی سلامت جامعه ماست چرا که مردم برای چاره اندیشی مسائل به مدیران دل بسته اند.

با بدتر شدن شرایط همه گیری کرونا در کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه روز سه شنبه در جلسه ستاد استانی کرونا با حضور وزیر بهداشت در سرسرای شهدای دولت استانداری از تمدید محدودیت ها، ممنوعیت ها و تعطیلی های کرونایی تا روز دوشنبه 26 آبان ماه اطلاع داد و گفت: مشاغل غیرضروری شهرستان کرمانشاه تا 20 آذرماه از ساعت 18 به بعد تعطیل است.

وی اضافه کرد: 22 محدودیت و ممنوعیتی که از سوم آبان آغاز و یک بار تمدید شده بود برای بار دوم تمدید و چند محدودیت و ممنوعیت جدید هم به آن اضافه شده است.

بازوند در ادامه به 2 مصوبه جدید ستاد کرونا استان کرمانشاه اشاره نمود و گفت: این مصوبات شامل تعطیلی تمام مطب های متخصصان و پزشکان عمومی ارایه دهنده خدمات پوست، مو و زیبایی به مدت یک هفته و همچنین ممنوعیت برگزاری جلسات اداری با بیش از 15 نفر است.

کرونا 13 کرمانشاهی دیگر را به کام مرگ کشاند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته بافوت 13 نفر از هم استانی ها براثر کرونا، آمار فوتی ها از مرز هزار نفر گذشت.

مهدی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با وبلاگ فناوری و تکنولوژی بیان داشت: این 13 نفر به ترتیب شامل هشت نفر در کرمانشاه، 2 نفر در سنقروکلیایی، یک نفر اسلام آبادغرب، یک نفر قصرشیرین و یک نفر در شهرستان هرسین می گردد.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته 263 بیمار جدید کرونایی بستری و 197 بیمار پس از بهبودی ترخیص شدند.

محمدی، تعداد کل بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های کرمانشاه را هزار و 226 نفر خاطرنشان کرد.

در کرمانشاه از ابتدای آغاز اپیدمی تا به امروز 19 هزار و 989 بیمار کرونایی بستری و 17 هزار و 767 بیمار نیز پس از بهبودی ترخیص شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران افزایش آمار فوتی ها و بستری های کرمانشاه نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش آمار فوتی ها و بستری های کرمانشاه نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید