خبرنگاران عوارضی مهرگان به قزوین برای خودروهای پلاک عمومی پیمایشی انجام می گردد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، قزوین - خبرنگاران - معاون عمرانی استاندار قزوین گفت : بر اساس پیگیری های اجرا شده، در حال حاضر پیمایشی شدن عوارضی مهرگان به قزوین برای خودروهای پلاک عمومی نظیر تاکسی ها، بیش از یک ماه است که انجام می گردد.

خبرنگاران عوارضی مهرگان به قزوین برای خودروهای پلاک عمومی پیمایشی انجام می گردد

به گزارش روز دوشنبه وبلاگ فناوری و تکنولوژی به نقل روابط عمومی استانداری قزوین ، علی فرخزاد اضافه نمود : تا به امروز جلسات مختلفی به اتفاق استاندار با وزیر راه و شهرسازی برگزار کردیم و وی صراحتاً اظهار داشت که موضوع پیمایشی شدن عوارضی مهرگان به قزوین انجام خواهد شد.

وی اضافه نمود: به دلیل اینکه موضوع پیمایشی شدن عوارضی مهرگان به قزوین باید توسط مسوولان کشوری و خارج از استان قزوین تحقق می یافت، اما این وعده ها به صورت کامل محقق نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت : یک مرحله با حکم قضایی، دوربین های عوارضی را جمع آوری کردیم و در مصوبه شورای تأمین استان هم این موضوع مطرح شد و به تصویب رسید و اگر از سوی مسوولان کشوری این موضوع حل و فصل نگردد، با توجه به حکم قضایی موجود، دوربین ها به صورت موقت از مدار خارج می شوند و تا زمانی که مسوولان کشوری به وعده های خود عمل نکنند، این فرایند ادامه خواهد داشت.

وی اضافه نمود: این خواسته جدی مردم مهرگان است، زیرا تنها جاده دسترسی مردم مهرگان به منازل خود، استفاد از اتوبان قزوین- کرج است.

فرخزاد گفت: بر اساس وعده ها و پیگیری های اجرا شده، در حال حاضر پیمایشی شدن عوارض خودروهای پلاک عمومی نظیر تاکسی ها، بیش از یک ماه است که انجام می گردد.

وی اضافه نمود: رقم عوارضی برای اتوبان قزوین به تهران و بالعکس 1200 تومان است که به 3 قسمت تقسیم شده و قیمت اولین قسمت، از مهرگان به قزوین 400 تومان مشخص شده است.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: پلاک های شخصی و یا عمومی که تردد آن ها بیش از یک بار در صبح و یک بار در بعد از ظهر باشد، 50 درصد 400 تومان را پرداخت خواهند کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران عوارضی مهرگان به قزوین برای خودروهای پلاک عمومی پیمایشی انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عوارضی مهرگان به قزوین برای خودروهای پلاک عمومی پیمایشی انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید