در چشمه های حقیقی آرزو رویاهایتان را تحقق بخشید

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، به یکی از این چشمه های آرزو در سراسر جهان سفر کنید تا حداقل یکی از آرزوهای خود را برآورده سازید.

در چشمه های حقیقی آرزو رویاهایتان را تحقق بخشید

فواره سوآن، پنسیلوانیا

به دایره لوگان در پنسیوانیا سری بزنید تا بتوانید فواره یادبود سوآن را از نزدیک ببینید.

فواره تروی، ایتالیا

در فواره مشهور تروی در شهر رم، یک سکه بیاندازید. این کار را حتما در حالی که پشت به فواره ایستاده اید انجام دهید و حتما حواستان باشد که آن را از روی شانه چپ پرت کنید. این کار تضمین می نماید که شما حتما به رم باز خواهید گشت. اگر دو سکه در آب بیاندازید، عشق زندگی تان را خواهید یافت و نهایتا انداختن سه سکه، باعث می گردد که به زودی ازدواج کنید.

فواره عشق، اروگوئه

به مونته ویدئو، مرکز اروگوئه بروید و عشق تان را به آن قفل کنید. همین که چشم شما به آن قفل های بی شمار افتاد، می فهمید که این فواره معروف را پیدا نموده اید و همان جایی هستید که باید باشید. هر وقت که یک زوج عشق خود را به این فواره قفل نمایند، هر کجا که بروند، پیوندشان با فواره و یکدیگر قطع نخواهد شد.

فواره بتزدا، شهر نیویورک

مجسمه ای که بر روی فواره بتزدا واقع شده است، به فرشته آب ها معروفیت دارد. این فواره بیش از 140 سال است که در سنترال پارک سر جای خودش ایستاده است. سکه ای در آب بیاندازید و آرزو کنید. شاید فرشته آب ها برآورده اش کند.

چشمه آرزوهای کنوادونگا، اسپانیا

کنوادونگا باسیلیکای زیبا در اسپانیا، یک مکان گردشگری پرطرفدار است که در حوالی یک غار مقدس واقع شده است. در قسمت پشتی غار، آبشار زیر زمینی فوق العاده ای خواهید دید که شما را به یک استخر طبیعی راهنمایی می نماید. سکه هایتان را دقیقا همین جا باید انداخته، تا آرزوی شما برآورده گردد.

شهر ممنوعه، چین

شهر ممنوعه واقعا ممنوعه نیست، می توانید از گردشگر های فراوانی که از آن تماشا می نمایند بپرسید. در کاخ ترنکیل لانجویتی به سرسرای برآوردن آرزو ها بروید و آرزو کنید. سکه ای در آب بیاندازید و منتظر بمانید تا رویایتان محقق گردد.

چشمه آرزوهای آپوی، انگلستان

چشمه آرزوهای آپوی در انگلستان از یک بهار طبیعی تغذیه می نماید. قرار نیست در این یکی چشمه، سکه بیاندازید. باید از آب این چشمه کمی در یک لیوان بریزید و چند جرعه ای از آن بنوشید و به جای مانده آن را از روی شانه خود به چشمه بریزید و آرزو کنید. این آب قابلیت شفای زخم و بیماری چشم ها را دارد. گفته می گردد که سنت آرزو کردن در این چشمه، از قرون وسطی به جای مانده است.

چشمه کلوتی، اسکاتلند

به چشمه کلوتی اسکاتلند بروید و با خود کمی کلوتی که یک تکه پارچه است ببرید. اگر این پارچه را به یکی از درخت های اطراف چشمه ببندید، همین طور که کلوتی به پوسیدن نزدیک می گردد، هر بیماری ای که داشته باشید، شفا می یابد. به جزیره سیاه بروید تا یک چشمه کلوتی جادویی بیابید. در پی پارچه گشتن را نباید فراموش کنید.

چشمه آرزوهای سیندرلا، فلوریدا

چشمه آرزو های سیندرلا در جاده ای در نزدیکی قصرش در دیزنی ورلد، پنهان شده است. این مکان که برای عکاسی بسیار مناسب است، با باغ های فراوانی احاطه شده است. سکه ای پرتاب کنید و به آرزوهای خود را حقیقت ببخشید. پولی که آنجا جمع می گردد، نهایتا به خیریه های مختلف اختصاص خواهد یافت.

منبع: کجارو / allday.com

به "در چشمه های حقیقی آرزو رویاهایتان را تحقق بخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در چشمه های حقیقی آرزو رویاهایتان را تحقق بخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید