دوگانه سوز کردن حدود 2000 خودرو در اردبیل به صورت رایگان

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، خبرنگاران/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: از زمان اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی تا به امروز، نزدیک به 2 هزار خودرو دوگانه شدند و 740 خودروی دیگر در صف تبدیل می باشند.

دوگانه سوز کردن حدود 2000 خودرو در اردبیل به صورت رایگان

سید حجت مدنی با اعلام این خبر ادامه داد: تا به امروز مالکان 2 هزار و 718 دستگاه خودرو در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای تبدیل به دوگانه سوز در سطح منطقه ثبت نموده اند که از این تعداد یک هزار و 978 خودرو مشمول طرح شدند.

وی اضافه کرد: مالکان خودروهای پلاک سفید (اینترنتی و آژانس ها) با پیمایش بیش از هزار کیلومتر که استعلام آنها به وسیله وزارت کشور از اتحادیه های مربوط اخذ شده و در اختیار وزارت نفت قرار می گیرد، می توانند پس از دریافت پیامک حاوی شمول طرح، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل تأکید کرد: با توجه به تداوم اجرای طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی، لازم است مالکان خودرو هر چه سریع تر با ثبت نام در سامانه یاد شده تا زمان تبدیل شدن به دوگانه سوز از سهمیه اعتباری برخوردار شوند، در غیر این صورت از سهمیه اعتبار آنها کاسته شده و مانند خودروهای عادی از سهمیه سوخت برخوردار خواهند شد.

بازیابی رمز بیش از 4000 کارت هوشمند سوخت

مدنی اظهار کرد: در سال گذشته رمز بیش از 4 هزار کارت هوشمند سوخت در استان اردبیل بازیابی شد که بیشترین تعداد مربوط به ناحیه مرکزی با 2 هزار و 604 فقره و کمترین مربوط به ناحیه گرمی با 118 کارت است.

وی ادامه داد: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، همکاران منطقه در نواحی دوگانه در سال گذشته اقدام به بازیابی 4 هزار و 135 فقره کارت هوشمند سوخت کردند.

مدنی اضافه کرد: شهروندانی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کردند؛ می توانند به صورت حضوری با در دست داشتن مدارک هویتی (کارت ماشین، کارت ملی صاحب خودرو و کارت سوخت) به نواحی مربوطه مراجعه و نسبت به بازیابی رمز کارت هوشمند سوخت خود اقدام نمایند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل از شهروندان خواست در صورت مفقودی و معیوب شدن کارت هوشمند سوخت، با مراجعه به دفاتر پلیس +10 به درخواست صدور المثنی اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دوگانه سوز کردن حدود 2000 خودرو در اردبیل به صورت رایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوگانه سوز کردن حدود 2000 خودرو در اردبیل به صورت رایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید