سوریه، لغو فوری تحریم های ظالمانه آمریکا را خواستار شد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، وزارت خارجه سوریه تأکید کرد، آمریکا که مدعی حمایت از حقوق بشر است، باید برای مقابله با ویروس کرونا، تحریم های سوریه را لغو کند.

سوریه، لغو فوری تحریم های ظالمانه آمریکا را خواستار شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فناوری و تکنولوژی، وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه ای خواستار لغو تحریمهای غیرانسانی آمریکا علیه ملت این کشور شد.

یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه گفت: با توجه به افزایش خطر ویروس کرونا و آماده باش بین المللی برای مقابله با این بیماری و ممانعت از گسترش آن، آمریکا و اتحادیه اروپا همچنان به تحمیل تحریم های یکجانبه و غیر قانونی علیه شماری از کشورها ادامه می دهند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از این منبع سوری گزارش داد که این تحریمها، نقض فاحش حقوق بشر و ساده ترین ارزشها و اصول انسانی است.

وزارت خارجه سوریه خاطر نشان کرد، ملت سوریه همچنان با دشمن تروریستی و تحریمهای غیر قانونی روبروست که بر زندگی غیر نظامیان و بخش بهداشت این کشور تأثیر گذاشته است و دولت سوریه از جامعه بین الملل می خواهد که در راستای لغو فوری این تحریمها، عمل کند.

دمشق همچنین با کشورهای ایران، ونزوئلا، کوبا و تمام کشورهایی ابزار همبستگی کرد که در سایه این تحریمها، با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند.

سوریه همچنین خواستار رفع فوری و غیر مشروط این تحریمهای شد و از سایر کشورها خواست که این محاصره ظالمه و غیر قانونی را لغو کنند.

این نهاد سوری در پایان تأکید کرد، آمریکا و همپیماناش که این تحریمها را وضع کرده و در عین حال، مدعی حمایت از حقوق بشر هستند، مسئول قربانیان انسانی این بلا هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "سوریه، لغو فوری تحریم های ظالمانه آمریکا را خواستار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه، لغو فوری تحریم های ظالمانه آمریکا را خواستار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید