مقاومت دنا پلاس در برابر دلار

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که با ریزش نرخ دلار بعضی از محصولات ایران خودرو امروز افت قیمت داشتند و بعضی دیگر بدون تغییر در بازار عرضه شدند، اما در میان محصولات ایران خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک در برابر افت بیش از 700 تومانی قیمت دلار ورود دلار به کانال 27 هزار تومان مقاومت کرد و شکل افزایشی به خود گرفت.

مقاومت دنا پلاس در برابر دلار

به گزارش اقتصاد نیوز، از سوی دیگر دنا پلاس توربو اتومات امروز در حالی راستا خلاف جهت را طی کرد که به گفته فعالان این بازار، قیمت خودرو در بازار در انتظار نتیجه ادامه دور هشتم مذاکرات است.

با توجه به ارزیابی های انجام شده می توان گفت امروز سمند LX با موتورEF7، سمند سورن پلاس و دنا معمولی افت یک میلیونی قیمت داشتند،اما دنا پلاس توربو اتوماتیک برخلاف سایر محصولات ایران خودرو امروز با افزایش 5 میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شد.به گفته فعالان بازار خودرو کاهش عرضه علت افزایش قیمت دنا پلاس توربو اتومات در بازار محسوب می گردد.

در این میان تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار نیز موجب شده تا به گفته فعالان بازار خودرو خبری از خریدار و فروشنده در بازار نباشد و خریداران و فروشندگان هنوز در انتظار نتایج بسر می برند.

قیمت های تازه محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به پژو 206 تیپ 2، پژو 206 تیپ 5، پژو 206 صندوقدار ، سمند LX با موتورEF7 و سمند سورن پلاس، رانا پلاس، دنا معمولی، دنا پلاس توربو اتوماتیک اشاره نمود.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است امروز خانواده دنا هم با رشد و افت قیمت در بازار عرضه شدند. بطوریکه امروز قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک در بازار با افزایش 5 میلیون تومانی در بازار به 515 میلیون تومان رسید، اما قیمت دنا معمولی با افت یک میلیونی در بازار 350 میلیون تومان شد. اما با توجه ارزیابی بازار رانا پلاس امروز در بازار بدون تغییر 306 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

خانواده سمند نیز امروز افت یک میلیونی در بازار داشت و با این شرایط قیمت سمند LX با موتورEF7 امروز در بازار به 280 میلیون تومان رسید و سورن پلاس 314 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که خانواده پژو هم امروز بدون تغییر در بازار قیمت خوردند. قیمت پژو 206 تیپ 5 امروز در بازار 308 میلیون تومانی شد و پژو 206 تیپ 2 نیز در بازار 272 میلیون تومان قیمت گذاری شد، از سوی دیگر پژو 206 صندوقدار نیز در بازار 306 میلیون تومان قیمت خورد.

منبع: فرارو

به "مقاومت دنا پلاس در برابر دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاومت دنا پلاس در برابر دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید