مهدی تارتار: ماشین سازی فقط دفاع کرد و وقت بازی را تلف کرد، مثل همیشه در خانه از داوری لطمه خوردیم

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم حریف در ضد حملات خطرناک بود و در وقت های اضافه روی اشتباهاتی که داشتیم به گل رسیدند.

مهدی تارتار: ماشین سازی فقط دفاع کرد و وقت بازی را تلف کرد، مثل همیشه در خانه از داوری لطمه خوردیم

به گزارش خبرنگار وبلاگ فناوری و تکنولوژی از جم، مهدی تارتار پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل ماشین سازی تبریز و حذف از مسابقات جام حذفی گفت: بازی حذفی طبیعتا با ریسک کمتری انجام می گردد.در نیمه دوم بیشتر بازی در اختیار ما بود اما می دانستیم ماشین سازی به ما صدمه می زند.تیم حریف در ضد حملات خطرناک بود ودر وقت های اضافه روی اشتباهاتی که داشتیم به گل رسیدند.

وی اضافه کرد: تیم حریف در خط دفاع کم اشتباه بودو دروازه بانش هم روز خوبی داشت، ما روز اول هم گفتیم نیم نگاهی به قهرمانی در جام حذفی داریم، اما آنقدر پتانسیل نداریم که در هر دو جام سرمایه گذاری کنیم. به هر حال در جام حذفی کنار رفتیم و شرمسار طرفداران شدیم، به شخصه از آن ها معذرت می خواهم و من در این شکست مقصر بودم.

سرمربی تیم جم در مورد داوری ناظمی در این دیدار توضیح داد: مثل همیشه در خانه از داوری لطمه خوردیم. کوپال ناظمی با سیاست قضاوت کرد و دوست داشت بازی مساوی گردد. خطاهای بی موردی برای ماشین سازی گرفت و امیدوارم فکری به حال این داوری ها گردد. ناظمی هر توپی که احساس می شد خطرناک است، سوت می زد و به نفع ماشین سازی خطا می گرفت. من احساس کردم او دوست دارد بازی مساوی گردد.

تارتار در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود اینکه موسوی و زاهدی دو بازیکن کنونی ماشین سازی با اینکه در تمرینات پیش فصل پارس جنوبی شرکت نموده بودند اما در نهایت به تیم های خود بازگشتند، گفت: این بازیکنان با تیم های خود قرارداد داشتند و قانون آن ها را به تیم ما نداد. به هر حال در بحث قانونی ما نتوانستیم این بازیکنان را جذب کنیم و شما دیدید چه کیفیت خوبی هم داشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه تیم او به لحاظ فنی سرتر از ماشین سازی بوده است، مطرح نمود: بازی کاملا در اختیار ما بود و از چپ و راست روی دروازه حریف حمله می کردیم، اما تیم حریف فقط دفاع کرد و وقت بازی را تلف کرد. آن ها این نوع سبک دفاعی را دوست دارند. فکر می کنم آخرین باری که ما در استادیوم خودمان باختیم، به همین ماشین سازی که آن موقع گسترش فولاد بود باختیم، آن موقع هم با همین سبک بازی و با همین دروازه بان که تیم حریف را عصبانی می نماید و فقط وقت تلف می نماید، ما را شکست دادند. من این نوع فوتبال را نمی پسندم، اما مبارکشان باشد. ما کم دقت بودیم و در گل دوم اشتباهات فردی داشتیم و همین باعث باخت مان شد.

سرمربی تیم پارس جنوبی در واکنش به اینکه اگر بازی به ضربات پنالتی می کشید شاید تیمش برنده می شد، گفت: نتیجه پنالتی معین نمی نماید. هر دو دروازه بان خوب هستند. به نظرم هر تیمی تمرکز بیشتری در ضربات پنالتی داشته باشد، برنده می گردد. در هر صورت امروز ما فقط شرمسار طرفداران شدیم، همین رامی توانم بگویم.

مهدی تارتار در مورد به زمین آوردن محمد نوری و دریافت گل دوم از تیم ماشین سازی پس از این تعویض گفت: فکر می کنم دقیقه 110 بود که این بازیکن را به زمین آوردیم و دلیل آن هم این بود که می خواستیم یک پنالتی زن به داخل زمین بفرستیم. حالا از شانس بدمان این رخ داد و دیگر این موضوع از دست ما خارج است. نوری از بازیکنان با تجربه است و به هر حال زیبایی های فوتبال هم به این هاست. من هم گفتم، مقصر ما هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا روح الله سیفی را از ابتدا بازی نداده است، گفت: شما در تمرینات ما نیستند. روح الله سیفی یک هفته است مصدوم گردیده و هفته گذشته فقط کنار زمین دویده است، امروز هم ریسک نکردیم تا مصدومیتش بیشتر نگردد و گذاشتیم تا استراحت کند. شما دیدید وقتی هم این بازیکن را به زمین فرستادیم بسیار خوب کار کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهدی تارتار: ماشین سازی فقط دفاع کرد و وقت بازی را تلف کرد، مثل همیشه در خانه از داوری لطمه خوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی تارتار: ماشین سازی فقط دفاع کرد و وقت بازی را تلف کرد، مثل همیشه در خانه از داوری لطمه خوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید