هدایای ایرانسل به مناسبت نیمه شعبان اعلام شد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، به مناسبت فرارسیدن نیمۀ شعبان، ایرانسل از اختصاص هدایایی شامل بستۀ هدیۀ اینترنت و مکالمۀ رایگان برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود خبر داده است.

هدایای ایرانسل به مناسبت نیمه شعبان اعلام شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان (عج)، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، هدایایی را برای مشترکان دائمی و اعتباری خود درنظر گرفته است.

این هدایا شامل بستۀ هدیۀ 2 گیگابایتی اینترنت داخلی و مکالمۀ رایگان ایرانسلی است که در روز دوشنبه 9 فروردین 1400، مصادف با جشن نیمه شعبان، به مشترکان اختصاص پیدا می نماید.

بسته هدیه 2 گیگابایت اینترنت داخلی

تمام مشترکان می توانند در روز 9 فروردین 1400، با شماره گیری #5* یا به وسیله اپلیکیشن ایرانسل من، یک بستۀ هدیۀ دو گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت نمایند. اعتبار این بسته تا انتها همان روز است و هر کاربر یک بار فرصت دریافت این هدیه را دارد.

5 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 50 دقیقه بعدی رایگان

طرح هدیۀ مکالمه با شماره گیری کد #214444* یا به وسیله اپلیکیشن ایرانسل من فعال می گردد. با فعال سازی این طرح، پس از 5 دقیقه مکالمۀ ایرانسلی، 50 دقیقه بعدی مکالمه رایگان خواهد بود. اعتبار این طرح هم انتها روز فعال سازی، یعنی 9 فروردین 1400 است.

منبع: فرارو

به "هدایای ایرانسل به مناسبت نیمه شعبان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدایای ایرانسل به مناسبت نیمه شعبان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید