نرم افزار و اپلیکیشن

انتقال پیغام در اندروید؛ آموزش انتقال پیغام بین دو گوشی اندرویدیانتقال پیغام در اندروید از یک گوشی به گوشی دیگر

اندروید به دلیلی داشتن رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسند، به انتخاب اول بیش از نیمی از جمعیت صاحب گوشی دنیا تبدیل شده است. همه چیز در این گوشی به سادگی قابل انجام است که در این مطلب قصد داریم به یکی از این کارها یعنی انتقال پیغام از یک گوشی به گوشی دیگر...

25 اسفند 1402

کاهش 3 درصدی فشارخون و التهاب با این سبزی

پروفسور تیم اسپکتور، متخصص تغذیه، مزایای سبزی فوق العاده که می تواند به کاهش تورم در بدن و کاهش فشار خون بالا یاری کند را ستود.

4 اسفند 1402

همه چیز درباره X.AI شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک؛ رقیب تازه نفس OpenAI

ایلان ماسک که یکی از هم بنیان گذاران OpenAI، سازنده چت بات ChatGPT محسوب می شود، یک شرکت هوش مصنوعی تازه تأسیس کرده است که X.AI نام دارد. طبق اطلاعات ثبت شده برای این شرکت، درحال حاضر مدیریت آن بر عهده خود ایلان ماسک است.

28 فروردین 1402

فولاد ، ملوان از مدار خارج شد

بینندگان تلویزنی فقط چند دقیقه از دیدار فولاد خوزستان و ملوان را توانستند نظاره کنند.

11 اسفند 1401

بررسی گوشی شیائومی 12؛ کوچک اما سریع و قدرتمند

شیائومی 12 در میان گوشی های موبایل امروزی که حداقل 6.4 اینچی هستند، با اندازه 6.2 یکی از کوچک ترین گوشی های موجود در بازار محسوب می شود؛ اما با این حال بسیار سریع، قدرتمند و پر از قابلیت های خوب و مجذوب کننده است. در این مطلب به بررسی شیائومی 12 می پردازیم تا...

18 آذر 1401

گرافیک RTX 4080 در بنچمارک RTX 3090 Ti و RX 6950 XT را پشت سر گذاشت

نخستین بنچمارک منتشر شده از کارت گرافیک RTX 4080 نشان می دهد این محصول به قدری قدرتمند هست که توانسته به راحتی RTX 3090 Ti و RX 6950 XT را در تست ها پشت سر بگذارد.

25 آبان 1401

8 روش افزایش سرعت اینترنت گوشی آیفون

به سختی می توان بدون اینترنت زندگی کرد و همه ما روی گوشی آیفون خود به اینترنت موبایل احتیاج داریم. نه تنها به اینترنت موبایل احتیاج داریم؛ بلکه به یک اینترنت پرسرعت هم احتیاج داریم.

17 آبان 1401

بازی Flock در سبک چند نفره همکاری برای کنسول های و کامپیوتر معرفی گردید

شرکت Annapurna ناشر بازی ولگرد (Stray) اظهار داشت که بازی جدیدی را منتشر خواهد نمود. نام این بازی فلاک (Flock) بوده و یک بازی در سبک همکاری (Co-Op) است. همانطور که از سبک بازی تعیین است، فلاک چند نفره بوده و شما باید در آن به جمع آوری موجودات پرنده بپردازید. فلاک برای...

14 مرداد 1401

زودتر از دیگران از پیش فروش بلیط قطار آگاه شوید

با وب سایت و اپلیکیشن علی بابا بلیط قطار رزرو کنید و جزو اولین افرادی باشید که از پیش فروش بلیط قطار آگاه می شوند.

21 تیر 1401

شورلت از سیلورادو الکتریکی 2024 با مشخصات فنی چشمگیر رونمایی کرد

در نمایشگاه CES 2022 شورلت از نسخه الکتریکی وانت سیلورادو 2024 با مشخصات فنی چشمگیر رونمایی کرد.

20 تیر 1401

به مناسبت تولد 30 سالگی ویندوز 3.1؛ چرا این ویندوز خیلی اهمیت داشت؟

30 سال پیش، در 6 آوریل سال 1992، مایکروسافت ویندوز 3.1 را منتشر کرد؛ محصولی که باعث شد این شرکت سطوح جدیدی از موفقیت را تجربه کند، پلتفرم آن ها را در رقابت با سیستم عامل مک نگاه دارد و زمینه را برای تسلط ویندوز در حوزه کامپیوترهای شخصی فراهم کند. در این مقاله...

9 تیر 1401

پرتاب مأموریت آرتمیس 1 به سوی ماه با تأخیرهای جدیدی روبرو شد

در حالی که انتظار می رفت تمرین لباس خیس موشک آرتمیس 1 در این ماه انجام گردد، حالا ناسا از تعویق برنامه و درنتیجه پرتاب نخستین مأموریت ماه آرتمیس ناسا خبر داده است.

5 اردیبهشت 1401

با این ساعت استرس خود را کنترل کنید

محققان پیروز به ساخت ساعت های تاچی شده اند که بر مقدار استرس ما نظارت می نماید.

4 اسفند 1400

قابلیت استفاده از شاد برای نابینایان فعال شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، قابلیت استفاده از این پلتفرم آموزشی برای نابینایان و کم بینایان، هم فعال شده است.

18 بهمن 1400

قیمت روز گوشی موبایل یکم آبان

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ یکم آبان را مشاهده می کنید.

24 آبان 1400

تیم کوک پس از شکست اپیک گیمز در دادگاه به کارمندان اپل گفت منتظر پیشرفت است

تیم کوک که به اسم مدیرعامل فعلی شرکت اپل مشغول به فعالیت است، از رأی دادگاه علیه اپیک گیمز بسیار راضی و خشنود به نظر می رسد. اپیک گیمز هم اظهار داشت که در خواست تجدید نظر خود به حکم صادر شده را ارسال خواهد نمود.

2 مهر 1400

قصۀ داده ها: گزارش های تخصصی از کسب وکارهای آنلاین چه کمکی به رشد اقتصاد دیجیتال در ایران می نماید؟

به نقل از اندیشه پویا، شماره 75؛ با انتشار گزارش تفصیلی فعالیت خبرنگاران در سال 1399 درمی یابیم که بیش از 4 و نیم میلیون تنوع کالایی به وسیله جامعه ای فراتر از 150 هزار کسب وکار در این پلتفرم عرضه می گردد و بیش از 30 میلیون بار در ماه از این پلتفرم بازدید می گردد...

19 شهریور 1400

هدایای ایرانسل به مناسبت نیمه شعبان اعلام شد

به مناسبت فرارسیدن نیمۀ شعبان، ایرانسل از اختصاص هدایایی شامل بستۀ هدیۀ اینترنت و مکالمۀ رایگان برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود خبر داده است.

29 مرداد 1400

برای مدیریت خشم این ورزش ها را انجام دهید

خشم یک احساس عادی و سالم است که هر فردی در طول زندگی خود گاهی اوقات آن را تجربه می نماید. احساسات زمینه ای مانند غم، ترس، یا احساس گناه نیز ممکن است به صورت خشم بروز نمایند. زمانی که استرس دارید، مانند دوران همه گیری بیماری کووید-19، ممکن است خشم را بیش از...

15 تیر 1400

تمام مدارک تحصیلی از سال 85 در سامانه استعلام ثبت شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، سامانه استعلام مدارک تحصیل با هدف توسعه دولت الکترونیکی اجرایی شده است و برای همواره بساط مدرک فروشی را جمع خواهد نمود.

4 اردیبهشت 1400
تعداد: (50)