هدف گذاری در جهاد تبیین پرهیز از دو قطبی سازی باشد

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با تأکید بر حفظ وحدت در جامعه و تمرکز بر روی اشتراکات گفت: باید هدف گذاری اصلی در جهاد تبیین یکپارچگی اجتماعی و پرهیز از دو قطبی سازی باشد.

هدف گذاری در جهاد تبیین پرهیز از دو قطبی سازی باشد

محمد فرخ زاده با تأکید بر حفظ وحدت در جامعه و تمرکز بر روی اشتراکات گفت: باید هدف گذاری اصلی در جهاد تبیین یکپارچگی اجتماعی و پرهیز از دو قطبی سازی باشد.

او با اشاره به مسائل ساختاری بر سر راه اجرای اسناد بالادستی فرهنگی در کشور گفت: دین محوری، دین باوری و دین پروری با ساعت کاری اداری میسر نمی گردد و ضروری است کوشش و همت مضاعف و استفاده از ظرفیت های مردمی در این حوزه انجام گیرد.

به اعتقاد معاون استاندار فارس، اگر چه مدل سبک زندگی اسلامی تبیین شد ولیکن در اجرا مغفول ماند و ضروری است با فراوری محتوای گسترده و نهضت مطالعه مفید برای فرهنگ سازی در این حوزه اقدام کرد.

فرخ زاده با اشاره به اینکه در جهاد تبیین باید در سه حوزه دانش، مهارت و تجربه گام برداریم، گفت: سابقاً مدل های موفقی در این سه حوزه انجام شد ولیکن این مدل ها در سطح محدود اجرا شدند و اکنون ضروری است به مجامع عام تسری یابند.

او گفت: به طور مثال مدل حلقه های دانش افزا، مدل تشکیل مجموعه متخصص و تشکل یافته در اداره فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و نیز مدل کرسی های آزاداندیشی در سه حوزه دانش، مهارت آموزی و انتقال تجربه موارد موفقی بودند که باید در جامعه توسعه یابند تا جهاد تبیین به معنای واقعی خود محقق گردد.

معاون استاندار فارس با تأکید بر اقتصاد فرهنگی و ایجاد جذابیت های معیشتی گفت: اگر امور فرهنگی با منافع مردم گره زده گردد همه به صورت خودجوش در این زمینه فعالیت خواهند کرد.

وبلاگ فناوری و تکنولوژی فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هدف گذاری در جهاد تبیین پرهیز از دو قطبی سازی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف گذاری در جهاد تبیین پرهیز از دو قطبی سازی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید