پوچتینو: ما بهترین امکانات و استادیوم را در جهان داریم

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، فوتبال دنیا- مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام اعتقاد دارد، این باشکاه انگلیسی صاحب بهترین امکانات و بهترین استادیوم در دنیا است.

پوچتینو: ما بهترین امکانات و استادیوم را در جهان داریم

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش در اولین بازی رسمی در ورزشگازه تازه تأسیس خود پیروز شدند در چارچوب هفته سی وسوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 2 بر صفر کریستال پالاس را از پیش رو بردارند، با اشاره به انتقاداتی که به وی و تیمش بابت عدم کسب عنوان قهرمانی می گردد، گفت: ما باید این فصل را ببیندم و به فکر فصلی جدید باشیم، دوره ای جدید برای تاتنهام. اکنون باید به فکر بنای اصول لازم باشیم تا تاتنهام یک مدعی واقعی باشد، چون به اعتقاد من با زمین تمرینی و این استادیوم جدیدی که ما داریم، تنها باید به انجام کارهای بزرگ فکر کنیم. اگر نتوانیم بزرگ فکر کنیم، به دردسر خواهیم افتاد.

وی اضافه کرد: این جای تأسف خواهد داشت، اگر ما بزرگ فکر نکنیم و به مانند یک باشگاه بزرگ رفتار نکنیم، چون پس از ساخت این استادیوم و زمین تمرینی جدید باید به خاطر آینده این باشگاه یک مدعی واقعی باشیم. این پروژه بزرگی خواهد بود، اما هنوز کارهای زیادی مانده است که باید انجام دهیم تا به سطح باشگاه های بزرگ برسیم. تاتنهام به لحاظ امکانات قهرمان جام دنیای است و به نظرم ما بهترین امکانات را در دنیا داریم.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام در مورد حسش بابت انجام اولین بازی رسمی در استادیوم تازه تأسیس این باشگاه نیز گفت: حسی خاصی دارم و شب خاصی است. من حس می کنم و اعتقاد دارم این بهترین استادیوم دنیا است.

پوچتینو توضیح داد: می دانستیم که بازی سختی خواهد شد، اما می دانستیم که با سبک بازی که در نیمه اول ارائه دادیم، می توانیم به گل برسیم. برای دنیل لوی - رئیس باشگاه تاتنهام - بابت پروژه شگفت انگیزش خوشحالم و این برد را به او تقدیم می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پوچتینو: ما بهترین امکانات و استادیوم را در جهان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: ما بهترین امکانات و استادیوم را در جهان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید