گوگل معلم زبانتان می گردد ، آموزش تلفظ صحیح کلمات با هوش مصنوعی

به گزارش وبلاگ فناوری و تکنولوژی، گوگل قصد دارد به شما یاری کند تا کلمات را به درستی تلفظ کنید. این اقدام به این علت انجام می گردد که بسیاری از کاربران در بخش جستجوی این غول فناوری کلمات پیچیده را به اشتباه جستجو می نمایند.

گوگل معلم زبانتان می گردد ، آموزش تلفظ صحیح کلمات با هوش مصنوعی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این سرویس جدید هم اکنون به طور محدود و به شکل آزمایشی اجرا می گردد و گوگل به طور تعیین روی یک ویژگی خاص کار می نماید که می تواند شما را از اشتباهات ناخوشایندتان در حوزه تلفظ کلمات مطلع کند.

پیشبینی می گردد این غول جستجو یک ویژگی جدیدتر را به سیستم خود بیفزاید که به شما نشان می دهد چگونه یک کلمه را جستجو کنید. به عنوان مثال، اگر شما برای onomatopoeia جستجو کنید، به یک جستجو جدید برای چگونه تلفظ کلمه راهنمایی می شوید.

بر این اساس در کنار این به روزرسانی یک آیکون بلندگو، برای ستجوی جدید یک عبارت کلاسیک نمایش داده می گردد،شما همچنین می توانید گزینه ای را برای کاهش سرعت تلفظ صوتی داشته باشید بنابراین روی تلفظ کلمات نیز قدت بالاتری خواهید داشت. یک نوار کشویی به شما اجازه می دهد بین لهجه های مختلف نیز یک زبان را انتخاب کنید، برای مثال انتخاب تلفظ آمریکایی یا تلفظ بریتانیایی.

نظر شما در مورد این ویژگی جدید چیست؟ آیا مناسب یادگیری زبان است یا خیر؟

منبع: انتخاب

به "گوگل معلم زبانتان می گردد ، آموزش تلفظ صحیح کلمات با هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل معلم زبانتان می گردد ، آموزش تلفظ صحیح کلمات با هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید